וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון, גרסת אורי גלר

עינב שיף

20.7.2009 / 8:54

אמן האשליות הישראלי מכין את "חברי מייקל ג'קסון - הסיפור של אורי", סרט דוקומנטרי בו יוצגו תמונות של מלך הפופ שלא נראו קודם

אורי גלר מתכנן סרט דוקומנטרי אודות יחסיו עם מייקל ג'קסון, כך דווח הבוקר (שני) בסוכנויות הידיעות. הסרט, “My Friend Michael Jackson, Uri`s Story", יראה תמונות חדשות של מלך הפופ מאוספו הפרטי של גלר. בין השאר, ניתן יהיה לראות את מלך הפופ המנוח עורך קניות בכלבו הענק "הארודס" ומבקר במגרש הכדורגל של קבוצת Exeter, כמו גם תמונות של ג'קסון כשושבין בחתונה של גלר.

גלר לא יפסח על ההזדמנות, והסרט יכלול ראיון עמו, בו הוא יחלוק עם הקהל את זיכרונותיו מג'קסון ודעתו על כמה מהשערוריות שמלך הפופ עורר בימי חייו. "זה מייקל ג'קסון האמיתי", אמר גלר. "בדרך שרק למספר מועט של חברים היתה הזכות לראות אותו – רגוע, שנון, אוהב, חכם, כן ואמיתי. הסרט הזה נותן לאנשים מסביב לעולם את ההזדמנות לחוות את מציאות חייו של מייקל ג'קסון".

"אני נרגש מכך שהצלחנו להקליט את התמונות האלו", הוסיף גלר. "זה שובר את ליבי שהעולם איבד אדם כה יפה נפש, אח לכולם וחבר שהייתי גאה לקרוא לו אחי. תודה לאל, הוא לא אבוד לחלוטין כי יש לנו את המוזיקה שלו והזיכרונות שלנו. הזיכרונות הצלולים ביותר שלי נמצאים בקלטות האלו". חברת ההפקות של גלר מסרה כי הסרט יהיה באורך שעה, וישודר ברשת ITV האנגלית.

גלר, אמן אשליות שנודע ביכולותיו הטלקינטיות, קשר חברות עם ג'קסון במהלך חייו באנגליה. עם מותו של ג'קסון התראיין גלר לכלי התקשורת האנגלים וטען כי סיבוב ההופעות אליו התחייב ג'קסון היה הרבה מעבר ליכולותיו וכי המתח בו היה שרוי הוא זה שהביא למותו מדום לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully