וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם יאוץ' מהביסטי בויז לקה בסרטן

עינב שיף

21.7.2009 / 1:01

הילד החייתי הודיע בשידור וידאו למעריצים כי נמצא גידול סרטני בבלוטת הרוק שלו. ההופעות הקרובות של ההרכב בוטלו ונדחתה יציאתו של האלבום החדש

חדשות עצובות מאד היום למעריצי הביסטי בויז וחובבי מוזיקה ברחבי העולם. אדם יאוץ', MCA בשבילכם, אחד משלושת המייסדים של הביסטי בויז, מהרכבי ההיפ הופ המשפיעים בהיסטוריה, אובחן בשבוע שעבר כבעל גידול סרטני בבלוטת הרוק, שחייב את הלהקה לבטל את ההופעות הקרובות שלה. על פי יאוץ', הוא החל לחוש גושים בגרונו לפני כחודשיים, ובבדיקה שעבר נמצא הגידול.

יאוץ' אמר בשידור וידאו למעריצים כי הסרטן "זה קוץ בתחת, אבל זה ניתן לטיפול ברוב המקרים". על פי הדיווחים, מקור הגידול בצוואר, באופן שאינו מסכן את מיתרי קולו. "אני מתנצל בפני כולם", מסר יאוץ', "בפני מי שעשה תוכניות או ממש רצה להגיע להופעות האלו. אנחנו נחזור לזה". כעת ייאלצו הביסטי בויז לדחות גם את אלבום החדש, "Hot Sauce Committee Part 1", שיועד לצאת ב- 15 בספטמבר. יאוק צפוי לעבור ניתוח בשבוע הבא ולאחר מכן יאלץ לעבור הקרנות.

יאוץ', המכונה MCA, הצליח לבסס את עצמו גם מחוץ לעולם המוזיקה, עם חברה להפצת סרטים שבבעלותו בשם אוסילוסקופ לברטוריז. בין הסרטים שרכשה החברה נמצא "הגלגול" הישראלי של הבמאי נתי ברץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully