וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, ההוא מהזה: קלרנס בראון

גיא שמי

21.7.2009 / 13:28

אתם כבר יודעים מאיפה מוכר לכם קלנסי בראון? סוכנות שחקני המשנה של גיא שמי תזכיר לכם, תפרט ותנמק

קלארנס ג'יי. בראון השלישי, בנם של איש קונגרס מאוהיו ופסנתרנית, נולד באוהיו ב-1959. את ילדותו בילה - עקב עיסוקיו של אביו - בקרבת וושינגטון הבירה ולאחר תקופה השתלמות קצרה בתאטרון בשיקגו, הצליח להשיג את תפקידו הקולנועי הראשון בסרט "נערי הפורענות" עם שון פן. בראון הוא בחור גבוה בעל קול עמוק ולרוב מלוהק בתור ה"רע", או לכל הפחות ה"קשוח". פניו וודאי מוכרים לכם מסרטים כמו: "ללא מעצורים", "הפרופסור המפוזר", "בית קברות לחיות 2", "הכלה", "גבר מת מהלך", "הוריקן" ו"פורץ הדרך", אולם ככל שהוא מתרחק מהמסך הגדול, כך תפקידיו מתרחקים מאותו טייפ-קאסט, לדוגמה ב"אי-אר" שיחק את ד"ר אליס ווסט הכריזמטי (שניהל רומן קצר דווקא עם קארי וויבר), או אפילו ב"בובספוג מכנסמרובע" שם הוא מדבב את יוג'ין קראבס, בעל המסעדה השמח ותאב הבצע (שלא לדבר על התפקיד שלו ב"קרניבל"). הוא אוסף אומנות נלהב בתחום האנימציה, אביו וסבו (קלארנס השני וקלארנס) ניסו שניהם לרוץ למשרת מושל אוהיו ונכשלו ועל פי הודאתו: "רוב הסרטים שאני משחק בהם בחור נחמד, לא מאוד מצליחים".

איש הנצח - הרע

קונור מק'קלאוד (כריסטופר למברט), בן לשבט מק'קלאוד יוצאי סקוטלנד, יוצא לקרב לחיים ולמוות אי שם ב-1530. הוא אמנם מת קרב, אך כעבור מספר שעות, כאשר מוחזרת גופתו לקבורה, הוא מתעורר לחיים. התקומה הזו מפחידה עד מאוד את חבריו לשבט עד כדי כך, שהם מחליטים להגלות אותו. את חייו הנוכחיים והאייטיזיים מלוות שלוש דמויות מרכזיות - הת'ר (בטי אדני), אשתו שנאלצת להזדקן בעוד הוא נשאר צעיר וחתיך; חואן סנצ'ז וילה לובוס רמירז (שון קונרי) איש נצח בעצמו ומנטור לגיבורינו; וקורגן (בראון) - טיפוס נוסף שמאתגר את המוות ומנהיג השבט שהרג את קונור בפעם הראשונה. זוהי הדמות הזכורה ביותר של בראון ולא בכדי - החרב הברברית, התסרוקות המשתנות, קולו העמוק שהופך לצרוד ומפחיד עוד יותר לאחר פציעה בצוואר וחוסר נימוסו הבסיסי כלפי נזירות יוצרים דמות מרושעת, שאינה משאירה מקום לספק. אפילו "קווין" (שסיפקו את הפסקול לסרט) התלהבו ולימים אף זמנו אותו לתרום מקולו הערב לשירם " It's A Kind Of Magic".

גברים בחלל- המפקד הקשוח

בעולם עתידני פאשיסטי ומתפקד, ג'וני ריקו (קספר ואן-דין), מצטרף לצבא בגלל בחורה (דניס ריצ'ארדס) ומוצא את עצמו בחלל החיצון, נלחם נגד צבא ענק של ג'וקים גדולי מימדים. בטירונות אנו פוגשים את את סארג'נט זים הקשוח (בראון), שדמותו מוצגת בצורה מלבבת - הוא דופק לחיילת דיזי פלורס (דינה מאייר) מכות נמרצות ומלמד את הטירון אייס לוי (ג'ייק ביוסי) את חשיבותו של סכין במלחמה הנקבעת על ידי פצצות. זים הוא מפקד קשוח, אולם יש לו פינה חמה בלב לריקו; אפילו לאחר שהוא מבצע פאשלה שעולה לחבר מהיחידה בחייו, נמנע זים מלהשעות את גיבורינו. לקראת סוף הסרט, כאשר זים נאלץ לבחור בין להיות גיבור או להוריד את עצמו בדרגה, או זוכים לסוג של סגירת מעגל. מאוד בדומה לתפקיד של מייקל איירונסייד ב"גברים בחלל", קלאנסי בראון הוא רע קלאסי, מה שהופך אותו בסרט הזה, לליהוק מצוין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פלדה כחולה - הבלש

מייגן טרנר (ג'יימי לי קרטיס) שוטרת טירונית שזה עתה התחילה לפעול, מוצאת את עצמה לבד במרכול מול שודד גס-רוח (טום סייזמור) שלא מקשיב לבקשותיה להניח את האקדח והיא נאלצת לירות בו ולהורגו. יוג'ין האנט (רון סילבר ז"ל) שהיה במרכול, מחרים את אקדחו של השודד לשעבר ותחושת הכח שממלאת אותו, מאיימת להכניע את שפיותו. הבלש ניק מאן (בראון), מתקשה להאמין לטרנר, היות ולא נמצא אקדח בזירת הפשע, אולם ככל שמתקדם הסרט, הוא מבין כי מייגן דוברת אמת. הבלש מאן הוא קשוח אך הוגן, מסור לעבודתו וודאי לא ירשה לרוצח להסתובב חופשי. לאחר שהקרח האחרון נשבר בינו לבין השוטרת טרנר, הוא נאלץ לשלם מחיר כבד.

חומות של תקווה - הסוהר המושחת

אנדי דופריין (טים רובינס) בנקאי צעיר ומצליח, נמצא אשם ברצח אשתו ומאהבה ונשלח לכלא שושנק. על המשך שהותו בכלא מספר לנו רד (מורגן פרימן) בקריינות, שבזכותה הפך לוויס-אובר הבכיר בקולנוע האמריקני. לא עובר זמן רב ואנדי הופך ליועץ המס של מנהל הכלא המושחת (בוב גנטון) דבר שמוביל בסופו של יום לניצחון מבריק על המערכת, אולם כל זה לא היה אפשרי לולא סיפורו של קפטן הדלי (בראון) אודות מס ההכנסה והכוונה שלהם לקחת לו את כל הכסף, סיפור שדופרין לא יכול שלא לשמוע ולהציע את עזרתו. למרות שיתוף הפעולה ביניהם, הדלי מוצג כדמות שלילית מאוד ובהתאמה, כאשר יום הדין שלו מגיע, פעולותיו (לפחות לפי הקריינות של רד) רחוקות מלהיות הרואיות. ב"חומות של תקווה" יש אמנם "רע ראשי" אחר, ובראון בכלל מתפקד על תקן העוזר שלו, ובכל זאת, כמו רוב השחקנים בסרט הזה, הוא מצליח להוציא מעצמו את המקסימום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully