וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוליקו - "Put Em Up"

עינב שיף

23.7.2009 / 9:43

קבוצת המפיקים והדי ג'ייז תוציא את אלבום הבכורה בסוף ספטמבר, עם אורחים כמו ליריקס בורן וגוסטפייס קילה. קבלו שיר וכמה מילים מאת סאבו

יח"צ - חד פעמי

(צילום תמונה: יח"צ)

זה רק לקח כמה שנים טובות, אבל זה סוף סוף קורה: הרכב המפיקים/ די ג'ייז, סוליקו (איל רוב, רונן סאבו, עידו סער ומיכאל "שימי סוניק" אמת) מוציא סינגל ראשון בשם “Put Em Up" לקראת אלבום הבכורה שלו, “Exotic On the Speaker" שייצא ב- 28 בספטמבר בלייבל JDUB. בלייבל הבינלאומי חתומים אמנים כמו מתיסיהו ובלקן ביט בוקס ואם זה לא מרגיש לכם כבוד מספיק, באלבום מככבים כמה אגדות היפ הופ, כמו ליריקס בורן שמתארח בסינגל הראשון, Rye Rye, כוכבת עולה בסצנה שהספיקה להקליט גם עם MIA, דל דה פאנקי הומוספיאן וגוסטפייס קילה, מהוו טאנג קלאן.

"לקראת האלבום הרכבנו מין רשימת אורחים שרצינו, מין וויש ליסט אחד גדול", מספר סאבו לוואלה! תרבות, "הלייבל שלנו מניו יורק שייך ליהודים ומאחורי כל ראפר יש מנהל או עורך דין יהודי, כך שהלינקים די עוזרים. אני מאמין שהאומנים שמעו את הביטים ואהבו"

זה עבד דרך המייל בעצם? שלחתם והם הרכיבו שירה?

"לגמרי, ככה זה עובד היום אפילו בין מפיקים ואם.סי'ז שיושבים באותה עיר. הרבה פעמים הם קיבלו רעיון הרבה יותר בסיסי ואנחנו פיתחנו את זה".

שלחתם להם שיאשרו?

"לא ביקשו מאיתנו, אז לא. האמת שליריקס בורן ספציפית ביקש את השיר בשביל להשתמש במיקסטייפ חדש שלו שהוא הוציא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרבה זמן לקח לכם להביא את האלבום, היה שלב שחשבת שזה לא קורה?

"ברגע שכבר התחלנו לקחת קטעים מהאם. סי'ז הבנו שזה כבר קורה, כי נחתמו כבר חוזים ועניינים. הפרטים הקטנים בדרך הם שלקחו זמן – שם חסר משהו, פה משהו עם העטיפה, במיקס. חוץ מזה, היצירה עברה די בקלות".

עם צאת הסינגל, הבלוגספירה החלה להתעורר וסאבו עצמו אפילו פרסם בבלוג הלייבל של הדי ג'יי דיפלו גם את הסינגל וגם את הבי-סייד שלו, שניתן להורדה מלאה (אתם יכולים להיכנס בלינק למטה). כעת, מצפה החבורה לטור בסטפמבר אליו יקחו גם את אקסום, שנוכחותם בסינגל בולטת מאד. "ונקווה שיקרו כמה שיותר דברים וכמה שיותר הפקות", אומר סאבו. "נקווה שהאלבום הבא ייקח פחות זמן".

ההתעניינות בינתיים לא רעה בכלל

"כן, כשנגיע לארצות הברית אולי יהיה גם פיצ'פורק, וכל מיני דברים. באסה ש- Vibe נסגר, התאמנו לשם הרבה יותר מלמקומות כמו The Source", מתייחס סאבו לסגירת מגזין ההיפ הופ הוותיק.

נו, נשאר רק לבחור בריכות, אסלות מזהב. כאלה

"בטח, בוא נשלם שכר דירה קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully