וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל העוד חוזר

עינב שיף

22.7.2009 / 19:26

היוזמה הוותיקה של אלי גרינפלד תתקיים השנה בסוף אוגוסט במועדון צוותא בתל אביב, עם מחווה של הברירה הטבעית ואורחים לג'ו עמר

פסטיבל העוד השביעי יתקיים בין ה- 23 ל-27 באוגוסט במועדון צוותא בתל אביב. בפסטיבל ישתתפו השנה לראשונה גם יוצרי וזמרי רוק והיפ הופ לצד פייטנים וכוכבי מוזיקה אתנית יהודית וערבית. בין השאר יופיעו בפסטיבל הברירה הטבעית, שיארחו את אהובה עוזרי, גיא זוארץ, גלית גיאת וקובי אוז במופע מחווה לג'ו עמר; חפלה מצרית עם הזמרת דיקלה, המופע "מברוק בנד" שישלב בין צ'יל אאוט למוזיקה אתנית יחד עם ארקדי דוכין והראפר סאז והופעות נוספות.

"פסטיבל העו?ד השנה פורץ גבולות וסגנונות", אמר אלי גרינפלד, יוזם הפסטיבל. "הפסטיבל הפך למותג והוא כבר לא נישתי וככזה הוא מושך אליו אמנים ויוצרים מכל תחומי המוזיקה שהפכו את צליל העו?ד לנגיש ואהוב לכל. המהלך הזה הרחיב את גבולות הנגינה בעו?ד ויצר חוויה מוזיקאלית המתאימה לקהל רחב ומגוון.

"התכנית האמנותית בפסטיבל מתאימה לקהל צעיר שמחפש קצב עדכני", הוסיף גרינפלד, "כמו גם לקהל המסורתי שמחפש את המוזיקה השורשית. הפסטיבל מטפח חיבור בין דורות של נגנים ומוזיקאים ותיקים וצעירים, שיוצרים יחדיו שילובים מוזיקליים מפתיעים ומרתקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully