וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמת או חובי?

דרור רפאל

23.7.2009 / 7:44

בזמן שקרקעות יימכרו, פליטים ייעצרו, ביציות ייסחרו וחברות ביטוח יעשקו, דרור רפאל יצפה בחובי סטאר וישכח מהצרות

מי אתה ד"ר יאיר מירון?

התאווה לכסף של משפחת מירון העבירה אותה על דעתה. סחר בביציות אסור בארץ, אז משפחת מירון מכינה לעצמה את שיטת השקשוקה הפרטית שלה מביציות של נשים צועניות. היא הקימה בית חרושת להעברת ביציות מנערות צועניות-רומניות לנשים ישראליות באמצע בוקרשט. בשבוע שעבר זו הייתה מדבקת פלא, השבוע אנחנו עם ביציות ההפתעה, בשבוע הבא צפו לזרע הקסמים.

משפחת מירון עושה ים כסף על חשבון נשים שרוצות ילד (ביציות) ונשים שרוצות להיראות טוב יותר (פלסטיקה). תארו לכם כמה כסף הם יעשו על אישה שגם לא נראית טוב וגם רוצה ביצית.

צמד הרופאים: האב והבן מצאו ברומניה תרנגולת שמטילה ביציות זהב. די לראות את התמונות של יאיר מירון כדי להבין את כל הסיפור. כאן רופא הפלסטיקה הצעיר ליד הלמבורגיני, פה הוא שרוע מתחת לעקבה של דוגמנית וכאן חבוק על ידי שתי בחורות, קרחנה ברומניה.

החגיגה נגמרה יאיר והארי, ואולי אפילו תצאו מרומניה חפים מפשע. כי פשעים אולי אין כאן, אבל כשהמוסר שלך בתחת, גם כשאתה יושב על מושב עור הצבי של למבורגיני משהו מפריע לך.

למה לא אכפת לנו ממכירת הקרקעות?

לא בכדי בחר ביבי את חודשים יולי אוגוסט כדי להעביר את קרקעות ישראל לידיים פרטיות. לציבור חם והציבור רוצה לשבת במזגן ולראות את חובי סטאר שר יפה ועושה צחוק מעצמו. תפתחו טלוויזיה הקרקס הגיע לעיר. ביבי התקשר לחובי, אמר לו תעשה טובה, אני צריך למכור שטחים ציבוריים לאנשים פרטיים, גם ככה הציבור עייף ומזיע, אם רק תעשה איזו תנועה מפגרת עם הידיים הציבור יהופנט ואני אמכור את המדינה לחברים שלי. אני אהיה חייב לך, חובי. חובי לקח את המשימה ברצינות המתבקשת. הוא הגיע לטלוויזיה עם כל ציוד הליצן שיש באינוונטר. סיסיות למכביר, נקישות אגרופים פתיחת אצבעות לחישת חובי סטאאאר וסבתא חירשת. בשנות ה-90 הליצן היה גמד חצי מפגר. ברומא העתיקה קרו לזה לחם ושעשועים. הקרקעות הן של המדינה והיא שומרת על האינטרס הציבורי. אחרי מכירת הקרקעות, השטחים הפתוחים יעבור לידיים פרטיות, הריאות הירוקות יהפכו לגושי בטון של קניונים ומגדלי דירות ענקיים. העשירים יהפכו עשירים יותר והעניים ישירו עם חובי סטאר במופע הגדול של כוכב נולד באילת. אם מכירת סוף העונה תעבור בעוד שבוע וחצי, הגמר הבא יהיה בהיכל נוקיה.

כמה עלובה יחידת עוז של משרד הפנים?

השבוע מיקי לואיס מיון נתפס והוסגר לארצות הברית על ידי יחידת עוז של משרד הפנים. היא התפארה שלכדה את אחד מ-100 המבוקשים בארצות הברית וחבר בכיר בקו קלוקס קלן. בארה"ב כמעט לא שמעו עליו. יחידת עוז הייתה צריכה יחסי ציבור בגלל הפשיטות המביכות שלה על פליטים סודנים וציד האדם שהיא מנהלת מדי יום, אז היא פרסמה את הגיבוב על מיקי לואיס מיון. באותה מידה היא יכלה לעצור את מייקל לואיס ולטעון שהוא מרעיל את מוחן של נערות קטנות, אז לפחות היינו יכולים להזדהות.

איך נשמעת פרסומת לחברת ביטוח ברדיו?

שלום יש לכם הצעה לביטוח חיים?
כן, 5000 שקל.
אבל בחברה המתחרה זה עולה חצי
אני יודע.. ההצעה שלנו לא טובה
לא טובה? היא ממש גרועה
זאת ההצעה הכי גרועה בעיר. תפנה למתחרים
פניתי. ההצעה שלהם פי אלף יותר טובה
אתה לא הראשון שאומר.
אני שונא אתכם.
גם אנחנו שונאים את עצמנו. אל תתקשר לפה יותר. רק למתחרים.
הם גם זולים וגם נחמדים יותר. אנחנו מכוערים, טיפשים ומנסים לעשוק אותך. אנחנו זבל של חברת ביטוח, טינופות, רמאים צמאי דם, ובחיים לא נשלם לך כשתזדקק.
עכשיו אתה נשמע כמו כל החברות ביטוח. כמה אמרת זה עולה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully