וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: חם בחוץ

אלון עוזיאל

23.7.2009 / 10:58

עם החום הזה שמשתולל בחוץ ילדים, חייבים לשתות איזו כוס חלב קר. לדוד אלון יש גם ביסקוויטים שמחליקים יופי בגרון

Atlas Sound feat. Noah Lennox - Walkabout (דקה 00:00)

מפגש הפסגה בין ברדפורד ג'יימס קוקס (האיש העומד בראש דירהנטר) ופנדה בר (אולי החיה המוכרת ביותר מאנימל קולקטיב) הוא מתבקש, ברור מאליו ומוכתב מראש. ובכל זאת, קשה לי להאמין שתמצאו קטע מרגש מ-"Walkabout" בזמן הקרוב. ללא ספק, מדובר בשיר הרגע של הילדים.

Beck / Run Run Run (דקה 03:47)

שבוע שעבר חששתי שבק שכח מאיתנו, שמועדון התקליט שלו ירד למחתרת ושלא נקבל עוד קאברים של וולווט אנדרגראונד עד שאלבום המחווה המלא ייצא. מסתבר שבק סתם לקח שבוע חופש ועכשיו הוא חזר בגדול עם הביצוע הכי מעניין של הפרוייקט הזה. נכון לעכשיו, בכל אופן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Black Mold / Tetra Pack Heads (דקה 08:09)

הפרוייקט האלקטורני של צ'ד ואן גאלן לוקח אותנו שנים אחורה אל התקופה היפה ביותר של ה-IDM, כאילו שאפקס טווין הוא עדיין השם הכי חם בעולם ו-Mouse on Mars עוד לא נתקלו במארק אי סמית'.

Thom Yorke / All For The Best (דקה 10:29)

אשתו של מארק מולקאהי הלכה לעולמה וזה נתן תירוץ מוצלח לשלל אומנים לחבור ולהוציא אלבום מחווה למולקאהי, שכנראה צריך את העידוד. טום יורק, ה-National, פרנק בלאק, מייקל סטייפ, דינזואר ג'ויינר, מרקורי רב ואחרים התקבצו והקליטו שירים שלו ושל Miracle Legion, הלהקה שעמד בראשה. בינתיים, ברשת ניתן למצוא את השיר של יורק ושל ה-National ואין איך להגיד זאת אחרת. יורק פשוט נשמע במיטבו ומאכיל את ה-National אבק.

The Postmarks / Don't Know Till You Try (דקה 15:50)

האלבום החדש של הפוסטמארקס, "Memoirs At The End Of The World", דלף השבוע והוא נשמע לא רע בכלל. השירים בו נעים בין הסגנון הישן והנעים שלהם, דרך סלואו-קור מרגש ועד רגעים אנרגטיים-יחסית כמו השיר הנ"ל, שמזכיר תקופות מוצלחות של סטראולב.

Beat Radio / Memoir of a Lightning Bolt (דקה 18:48)

אם יש תבנית ליצירת שיר אינדי-פופ שיתקבל בחיבוק על ידי הבלוגים והילדים, אין לי ספק שביט רדיו יצקו לתוכה את הסינגל החדש שלהם.

Monsters of Folk / Say Please (דקה 22:20)

מפלצות הפולק הוא הרכב על של אם וורד, קונור אוברסט, ג'ים ג'יימס ומייק מוגיס. כבר שנים שמדברים על שיתוף הפעולה שלהם והנה, סוף סוף יש סינגל ראשון מתוך אלבום שבדרך והפתעות אין בו. בנינו, אף אחד מהאנשים הללו לא חזק בהפתעות, אז טוב שכך - שיעשו מה שהם טובים בו ואנחנו נהיה מרוצים.

Nodzzz / True to Life (דקה 25:00)

אין כמו גאראג' קייצי וחיובי בכדי להרים את האווירה.

Vivian Girls / When I'm Gone (דקה 26:37)

וגם הויואן גירלס חוזרות עם סינגל חדש וכמו תמיד, הן יגרמו לזקני השבט לשים אטמי אוזניים ולתינוקות להגביר למקסימום; הצעירים של היום, לא אכפת להם מעור התוף בכלל.

Helen Love / Does your Heart Go Boooooooom (דקה 30:02)

הלן לאב זו אולי לא להקה טרייה כמו רוב הדברים שהילדים אוהבים, אך אם היו מוציאים את השירים הישנים שלהם היום, הם לבטח היו הופכים להייפ פסיכי. נוטים להתעלם מהטקסטים המודעים לעצמם ועמוסי הניימדרופינג של הלן לאב ופשוט לתייג אותם כמעריצים של הראמונס או מתלהבי באבל-גאם-Twee, אך האמת היא שהמוזיקה הקיצונית שהם עושים היא מדהימה, רקידה, שמחה ובעיקר - על אף כל הקלישאות שיש בה - באמת מיוחדת במינה. אין להקה ראויה יותר לפינה "מה שהמבוגרים אוהבים".

Housse De Racket / Synthetiseur - The Teenagers Remix (דקה 32:23)

הטיאייג'רס לקחו את "Synthetiseur" הדביק של Housse De Racket, העיפו ממנו את הגיטרות והפכו אותו לחתיכת להיט רחבות שאי אפשר להתעלם ממנו.

Basement Jaxx feat. Santigold - Saga (דקה 37:16)

ניגה, פליז! עבר זמנן של הבייסמנט ג'קס. "Scars", האלבום החדש שלהם שיגיע בספטמבר רחוק מלעניין מישהו או משהו, אבל בגלל שהם הזמינו את סנטיגולד להתארח, הייתי חייב לבדוק בכל זאת, מה בדיוק הם עשו איתה והתוצר? כנראה שמדובר בשיר עם ההפקה הכי משעממת שסנטיגולד אי פעם הופיעה עליו. אך זו עדיין סנטי, ואנחנו באמת מאוד אוהבים אותה, כך שזה עדיין נחמד - אבל לא יותר מזה.

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully