וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרקנים שניצחו את הארי פוטר

27.7.2009 / 10:23

"כוח ג'י", תלת המימד של דיסני, הצליח להעיף את הארי פוטר והחבורה אל המקום השני בטבלת שוברי הקופות

סוף השבוע שעבר היה של הקוסם, אבל סוף השבוע האחרון בארצות הברית שייך, לפחות מבחינת המספרים בקופות, לשרקנים ההזויים של "כוח ג'י", סרט התלת מימד של דיסני שהצליח להוריד את "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" למקום השני. "כוח ג'י" גרף 32.2 מיליון דולר בהערכה. "הארי פוטר" אחריו עם 30 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו, צניחה של 62 אחוזים לעומת סוף השבוע הקודם וסך הכנסות מרשים של 221.8 מיליון דולר בתוך 12 יום.

"האמת המכוערת", הקומדיה הרומנטית של רוברט לוקטיץ' בכיכובם של ג'ררד באטלר וקתרין הייגל ממוקמת במקום השלישי והמכובד עם 27 מיליון דולר בהערכה. "Orphan", מותחן האימה החדש של הקיץ מיד אחר כך במקום הרביעי עם 12.8 מיליון דולר ואחריו "עידן הקרח 3" שסוגר את החמישייה המובילה עם 8.2 מיליון דולר לסוף השבוע וסך הכנסות של 171.3 מיליון דולר.

במקום השישי בטבלת שוברי הקופות נמצאים "הרובוטריקים 2" עם סך של 379 מיליון דולר עד כה, "אחרי החתונה עוצרים בוגאס" הקומדיה של טוד פיליפס בכיכובו של בראדלי קופר, שעולה השבוע על המסכים בישראל, גרף עד כה 247 מיליון דולר ונמצא במקום השביעי. סנדרה בולוק אוחזת חזק במקומה ו"ההצעה" נמצא במקום השמיני עם 140 מיליון דולר עד כה. "אוייבי הציבור" במקום התשיעי עם 88.1 מיליון דולר עד כה ואת העשירייה נועל "ברונו" עם 56.5 מיליון דולר עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully