וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה קומיק

27.7.2009 / 13:26

כנס הקומיק-קון ננעל אמש ודניס ויטצ'בסקי, שמדבר גם חנונית וגם עברית מדוברת, סייע לנו לסכם. זהירות, ספוילרים

כנס ה-Comic-Con השנתי של סן דייגו הוא אחד הכנסים הגיקיים הגדולים ביותר בעולם. מה שהתחיל כאירוע מצומצם בשנת 1970, גדל במרוצת השנים למימדי ענק – יותר מ-120 אלף איש ביקרו השנה בכנס שננעל הלילה. בניגוד למה שיכול להשתמע משמו, קומיק-קון לא עוסק רק בקומיקס. אנשי המפתח בתעשיית הקולנוע הטלוויזיה וחברות המשחקים, מגיעים אליו חמושים בכוכביהם כדי להציג את מרכולתם החדשה ולדבר על התוכניות לשנים הקרובות, מתוך הידיעה המוחלטת שמחנון-לנד תצא הבשורה. היות ושפת הקומיק-קון לא תמיד מדוברת או מובנת, החלטנו לתרגם ולסכם עבורכם את הדברים החשובים.

אגב, אין סיכוי שניקח סיכון ולכן שלא תגידו שלא הזהרנו מספוילרים.

חדשות טלוויזיה

אחת הסדרות הפופולריות ביותר כיום בטלוויזיה האמריקאית, "אבודים”, צפויה להסתיים בשנה הבאה. בפאנל הסדרה בכנס נודע כי נראה בעונה הזו כמה וכמה שחקנים שלא הופיעו מאז העונה הראשונה, וזה שכמה משחקני הסדרה – הנה מגיע ספוילר קטנטן - אליזבת' מיטצ'ל (ג'ולייט) ודומיניק מונהן (צ'רלי) מופיעים גם בסדרות אחרות של רשת ABC, לא אומר שהם לא יתארחו ב"אבודים".

אגב מונהן וסדרתו החדשה. "Flash Forward", שתחל בסתיו הקרוב, מספרת אודות מקרה בו כל האנושות נרדמת לשתי דקות וחווה חזיונות של מה שקורה איתם חצי שנה לתוך העתיד. אלה שמתעוררים בחיים (לא כולם שורדים – תאונות וכאלה) מנסים להבין מה קרה ומה המשמעות. בפאנל הסדרה נאמר שפרק הסיום של העונה הראשונה אמנם ישודר בתאריך אותו חוו הדמויות, אבל זה לא אומר שאין להם תוכנית לעונות נוספות של הסדרה, במקרה וזו תחודש.

"Dollhouse", הסדרה החדשה של ג'וס ווידון ("באפי", "אנג'ל"), תגיע לעונה שניה – את זה כבר ידענו. מה שנחשף בקומיקון זה שאלקסיס דניסוף (ווסלי מ"באפי" ו"אנג'ל") יצטרף לסדרה בעונה הזו ושבפרק הראשון יופיעו השחקנים הראשיים של "Epitaph One”, הפרק של הסדרה שלא שודר בטלוויזיה ושוחרר רק בהוצאת ה-DVD שלה. עם זאת, לא צריך להתייחס לכל מה שקורה באותו הפרק הפוסט-אפוקליפטי כאל משהו סופי.

חדשות קולנוע

אחד הסרטים המדוברים של הכנס, בו אף נחשף שמו הרשמי, הוא "Tron: Legacy", המשך לאחד מסרטי המד"ב המוכרים ביותר של שנות ה-80. לצורך קידום הסרט נחשף לא רק טריילר חדש שלו, אלא גם פרטי עלילה (ושוב ספוילר): בנו של גיבור הסרט הקודם מחפש אחריו, ומגיע לאותו עולם וירטואלי אליו הגיע אביו בסרט המקורי, רק שהטכנולוגיה השתנתה בעשורים שעברו ועמה גם התחכום של העולם הזה.

בעקבות ההצלחה של "Star Trek", היה ברור כי הסרט הבא בסדרה המחודשת כבר בדרך. אבל במהלך הכנס אמר אחד התסריטאים הראשיים שלו לאתר io9"" כי יש סבירות שיהיה מדובר בשני סרטים עם קו עלילה שממשיך מאחד לשני.

"District 9", שמגיע לקולנועים בארה"ב בעוד שבועיים, זכה להמון שבחים מכל עבר לאחר הקרנתו בכנס. מדובר בסרט של הבמאי הדרום-אפריקאי ניל בלומקמפ, שמבוסס על סרט קצר ""Alive in Joburg אותו ביים ב-2005. כיוון שהסרט הקצר זמין ברשת, שווה לראות אותו כדי להבין את החזון הייחודי והמרשים של הבמאי הזה.

ובקצרה

- לדברי רוברט זמקיס, אם אכן יצולם סרט המשך ל"מי הפליל את רוג'ר ראביט", כל הדמויות המקוריות תשארנה דו מימדיות.

- הסרט על פי המשחק הקלאסי ""Asteroids – כן, ההוא עם החללית שיורה באסטרואידים שמתפרקים לחתיכות קטנות - מופק בימים אלה, והוא יעסוק במערכת יחסים בין שני אחים.

  • עוד באותו נושא:
  • קומיק קון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully