וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנואר מביאים לליבי את הזהב

עינב שיף

28.7.2009 / 8:00

הזמר ורשת האופנה נכנסים לשת"פ בהיקף של 400,000 שקלים, שסידר לליבי אלבום זהב כבר עכשיו

ליבי ישתף פעולה עם רשת האופנה רנואר, ולמשך שלושה שבועות יימכר אלבום הבכורה של היוצר באופן בלעדי בחנויות הרשת. בנוסף, יוקרנו קליפים שהופקו במיוחד עבור שיתוף הפעולה אשר ישודרו בבכורה בחנות הרשת ובאתר האינטרנט שלה, לצד עיצוב ייחודי למארזי הדיסק של ליבי וכן הופעת בכורה של היוצר בחסות רנואר.

שיתוף פעולה בין יוצר לרשת מסחרית אינו חדש, אולם היקף שיתוף הפעולה בין ליבי, באמצעות "כחול לבן אמנים ויזמות" לרנואר מגיע ל-400,000 שקל, סכום נכבד למדי בשוק המקומי. כתוצאה משיתוף פעולה זה, אלבומו של ליבי מגיע לזהב עוד בטרם יצא, בשל הזמנה מוקדמת של 20,000 עותקים מהאלבום, שייקרא "כיסים".

"במסגרת סקרים וקבוצות מיקוד שערכנו בקרב קהל היעד שלנו, עלה שמו של ליבי כמודל לחיקוי ולהזדהות", אומר אריה שיבר, מנכ"ל רנואר. "מכירת אלבום הבכורה בחנויות נותנת ללקוחותינו ערך מוסף ומשלימה את חוויית הקנייה. ליבי הינו בחור צעיר, מוכשר והדבר החם והנכון בעולם המוסיקה העדכני של היום. הבחירה בליבי הולמת את ערכי המותג".

"המהלך השיווקי הזה מוכיח כי מעוף, יצירתיות וחדשנות הן חלק מהעתיד החדש של שוק המוזיקה בישראל| אצר ינאי רטפן, מנכ"ל כחול לבן אמנים. "השילוב בין תעשיית האופנה ותעשיית המוזיקה הוא טבעי ומתבקש ונותן במה לאמן להגיע לצרכן באמצעים ובאפיקים חדשים ומיוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully