וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה כרטיס ללאונרד כהן?

עינב שיף

29.7.2009 / 12:55

הפורום הרשמי של כהן מפרסם נתונים נוספים על תחילת מכירת הכרטיסים של לאונרד כהן. כרטיס למופע יעלה בין 450 ל-1200 שקלים, המכירה המוקדמת תהיה לאזרחים זרים בלבד

הפורום הרשמי של לאונרד כהן מפרסם פרטים חדשים על מכירת הכרטיסים המוקדמת למופע, האמורה להתחיל ביום ו' הקרוב. על פי מנהל הפורום, מכירת הכרטיסים תיעשה אך ורק לתושבים מחוץ לישראל וכי המשרד "לא מקבל הזמנות מאנשים בישראל". כיצד יעשו זאת? "חובה לתת מספר כרטיס אשראי למרכזן, כרטיסי אשראי ישראלים לא יתקבלו, רק כרטיסים מבנקים זרים. ייתכן ותתבקשו לתת מספר דרכון, הזמנות של דרכונים ישראלים לא יתקבלו", לדברי מנהל הפורום.

בנוסף, מגלה הפורום פרטים על מחיר הכרטיס באותה מכירה מוקדמת. על פי מנהל הפורום יעלו הכרטיסים בין 450 שקלים ל- 1200 שקלים, כשלקהל יוצעו כרטיסים במחירים של 450, 550, 900 ו-1200 שקלים, ככל הנראה על פי קרבתם לבמה באצטדיון רמת גן. על פי האתר, המכירה תיפתח ב- 10 בבוקר ביום ו' הקרוב, ותיסגר ב- 20:00. לאחר מכן תיפתח המכירה שוב בשבת ב- 10 בבוקר ותינעל ב- 20:00.

על פי מנהל הפורום, ההודעה על תחילת המכירה הציבורית בישראל תתקיים לאחר שמהמכירה המוקדמת תיסגר, ככל הנראה בשישי בבוקר. גם חברי מועדון המעריצים העולמי של כהן מישראל, ייאלצו לחכות לפתיחת המכירה הציבורית. זאת, בשל פרסום הדברים, אשר יציף את המערכת באינספור בקשות. "התוצאה תהיה כאוס כללי וקווים תפוסים תמידית", כותב מנהל הפורום. הכרטיסים המשורינים של מועדון לאונרד כהן בישראל עדיין מובטחים על פי המפורסם באתר המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully