וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקרביל ריבר להופעה בישראל

עינב שיף

30.7.2009 / 10:00

להקת האינדי בראשות וויל שף תגיע ב-15 בספטמבר למועדון הבארבי בתל אביב

אוקרביל ריבר, מלהקות האינדי המוערכות ביותר בשנים האחרונות, מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת. הלהקה, בהנהגת הסולן וויל שף, תופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב- 15בספטמבר.

על הפקת המופע אחראית חברת מונוקרייב, שהביאה לישראל מופעים כמו חוזה גונזלס, הוברפוניק ונוטוויסט וכמו כן מקיימת ערבי אינדי ישראלים ואת סדרת "סיפורים באוזן", שארחה עד כה אמנים כמו גלעד כהנא, ערן צור, רונה קינן ועוד. מחיר הכרטיס למופע הוא 160 שקלים במכירה מוקדמת ו-180 שקלים ביום המופע. כרטיסים ניתן לרכוש במועדון הבארבי בתל אביב.

אוקרביל ריבר נוסדה בשנת 1998 ונקראת על שם נהר רוסי מסיפור של טטיאנה טולסטאיה, הצליחה לבסס עצמה בשנים האחרונות כלהקת אינדי משמעותית בארצות הברית ובאירופה. הלהקה הוציאה עד כה חמישה אלבומי אולפן וחמישה מיני אלבומים. ההדים לסגנון הייחודי של הלהקה, בעיקר בשל ההגשה האפית של הסולן וכותב השירים שף, החלו כבר באלבום הראשון. אלבומם השלישי, "Black Sheep Boy" הוביל להחתמתם בחברת התקליטים EMI/וירג'ין לאחד מכן הופיעה הלהקה עם לו ריד ולהקות אינדי בולטות אחרות כמו הדצמבריסטס והניו פורנוגרפרז.

אלבומם הרביעי היה "The Stage Names", שהביא את הלהקה לשיא חדש של מכירות, לא מעט בזכות הסינגל "Our Life Is Not A Movie or Maybe" שזכה לביקורות משבחות במיוחד. בספטמבר שחררה הלהקה את "The Stand Ins" שהמשיך את ההצלחה של קודמו. קמפיין הקאברים לשירי האלבום בהשתתפות בון אייבר, איי.סי ניומן מהניו פורנוגרפרז ועוד עלה ליו טיוב וגרר תשומת לב רבה.

בנוסף לאוקרביל ריבר, שף וגיטריסט הלהקה ג'ונתן מייבורג חברים בהרכב הצד Shearwater שהוציא עד כה חמישה אלבומים, האחרון שבהם בשנת 2008 ושמו "Rook".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully