וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

30.7.2009 / 7:41

קומדיית רווקים בדרך לווגאס לצד אגדות על פיות, דגי זהב ועכברונים. הסרטים החדשים שעולים על המסך הגדול החל מהערב

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס

דאג עומד לבלות את רגעי הרווקות האחרונים שלו עם פיל וסטו, חבריו הטובים שלוקחים אותו ללאס ווגאס. אלא שאחרי לילה סוער במיוחד, השניים מתעוררים יחד עם גיסו לעתיד של דאג בהנגאובר אכזרי, כשלדאג אין זכר ולחברים אין זיכרון. ככל שהשניים מנסים לחקור לעומק את אותו לילה במירוץ נגד השעון, הם רק הולכים ומסתבכים. במאי: טוד פיליפס, שחקנים: אד הלמז, בראדלי קופר, הת'ר גרהאם, ג'פרי טמבור (100 דקות)

סיפורו של דספרו

אגדה על עכבר קטנטן ואמיץ שהתברך באוזניים ענקיות והגיע למקומות בהם לא דרכה כף רגלם של בני מינו. הוא נולד בעולם העכברים עם התלהבות גדולה מדי, מתיידד עם עכברוש מגורש, מתאהב בנסיכה בודדה ומציל את ממלכת דור מהעריץ האפל ששלט בה. במאי: סאם פל ורוב סטיבנהאגן, קולות: ת'יו ברודריק, דסטין הופמן, אמה ווטסון ןטרייסי אולמן (93 דקות)

הפיה לילי

הפיה לילי מתעופפת ברחבי ממלכה קסומה עם חזיר המחמד שלה, פיני וחושבת שהיא חיה בממלכה מושלמת נטולת כל רע. בקרוב היא תגלה שיש פיות שעושות שימוש לרעה בקסמים ואלו שסובלים, שוקלים לעזוב את הממלכה. האם תוכל למצוא פיתרון עמו כולם יחיו בשלום? במאי: אלן סימפסון, קולות: סבינה בולמאן, מקס פלדר, ג'וליה האקאה. מדובבים בגרסה העברית: ספיר דרמון, אסף אבידן, עמי מנדלמן (70 דקות)

פוניו

גרסה מדובבת לעלילה על פוניו, דג זהב מסוג נקבה שנתקעת בצנצנת על חוף הים, מגיעה לילד בו היא מתאהבת למרות שאביה המכשף עושה הכל כדי להשיבה לחיק המצולות, בשל שנאתו לעולם בני האדם. לפוניו, מסתבר, תוכניות אחרות לגמרי. במאי: הייאו מייאזקי, מדובבים: רועי ניב, איילת גל, שרון שחל, אלי לולאי (100 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully