וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכות חדשות

אלי ערמון אזולאי

30.7.2009 / 12:02

הפנינג דיגיטלי, דגש על הצבע הלבן, סוגיות של חומר וגוף, מיצב העשוי מעיני בובות, ועוד

*גלריה גורדון (בן יהודה 95 תל אביב). הערב ייפתח החלק הראשון של התערוכה "דיבוב" בהשתתפות 12 מאמני הגלריה ובהם לארי אברמסון, גלעד אופיר, יאיר גרבוז, גל ורטמן, מיכל נאמן, שמחה שירמן ופיליפ רנצר, וגם אלה אמיתי סדובסקי, אמנית חדשה בוגרת התוכנית לתואר שני של בצלאל, שהצטרפה לגלריה. לצד העבודות יוצגו סרטי וידיאו קצרים, שיועלו במקביל גם לאתר יוטיוב, שבהם כל אחד מהאמנים מדבר על עבודה אחת. אמון יריב, מנהל הגלריה, מסביר כי "בין הדברים שנאמרים הולך ונטווה דיוקן של אמנים ישראלים, מרביתם בני דור הביניים, ומתעוררת שיחה פנימית לא רק על העבודות וגם על עצם האפשרות של אמן לדבר על העבודה שיצר".

*גלריה דאנא (שץ 8 ירושלים). ביום ראשון תיפתח תערוכתו של בועז נוי "מבט בצבע לבן", המורכבת מציורים שצוירו בנוף הקרוב אליו: חלל הסטודיו, האנשים סביבו והנוף מחלונו. כשם התערוכה, הציור של נוי שם דגש על הצבע הלבן והאור שהוא יוצר לצד שאר הצבעים.

*קפה יאפא (יהודה מרגוזה 33 יפו). הערב תיפתח התערוכה שמלווה את הפרויקט האמנותי "In 40 Years" הקשור לכיבוש, שהחל לפני כשנה במפגש אמנים בביאלה שבאיטליה. הפרויקט הורכב משני חלקים: "mix it up" ,א אתר היכרויות של ישראלים ופלסטינים שהקימה אמנית יפנית; וסרט תיעודי של אמן פלסטיני מרמאללה העוסק במערכת יחסים בין ישראלית לפלסטיני. התערוכה תינעל ב-6 באוגוסט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוקנאות האמנים המציגים בגלריה גורדון סרטים שבהם הם מדברים על עבודותיהם מתוך דיבוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

*גלריה נגא (אחד העם 60 תל אביב). מחר תיפתח תערוכתה של האמנית הגרמנייה בטינה באך, העוסקת בסוגיות של חומר וגוף. חלקה הראשון של התערוכה נקרא "חשיפה עמוקה" וכולל הצבת גוף דמוי אנושי עשוי חול, שמצד אחד שולח זרועותיו לחלל או מצד שני נדמה ככבול. בחלקה השני של התערוכה המיצב "עננים" - פוחלץ של כלב, תצלומים, ציורי מים וקולאז'ים, תחת השם "חותמות של עולם צף".

*גלריה על האגם (דרך הפארק 10 רעננה). תערוכת ציורים של רוני עופר תיפתח במוצאי שבת. עופר משתקמת זה שנתיים בבית לוינשטיין ותתרום את ההכנסות ממכירת הציורים למחלקת אשפוז יום כללי בבית החולים.

*אוניברסיטת תל אביב. בלובי הספרייה תיפתח ביום ראשון ב-17:00 תערוכה לזכרו של בועז לחובר (1975-2008), סטודנט באוניברסיטה שנהרג בתאונת פגע וברח. בתערוכה, "המוצ'ילה הזאת ראתה יותר עולם ממך", ובה סדרת תצלומים שצילם לחובר, תוצג חמישה ימים בלבד.

*צימר (הגדוד העברי 5 תל אביב). הערב תיפתח התערוכה "הילדה שנפלה מהאמצע" של דבורה מורג - מיצב העשוי מעיני בובות. אוצר: אורי דרומר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעז נוי, מתוך התערוכה "מבט בצבע לבן" גלרית "דאנא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

*רח' שושן. הרחוב בירושלים הופקע לשם תערוכת אמנות רחוב ומסיבה, מחר בין השעות 10:00-18:30, במסגרת האירוע "והעיר שושן נבוכה - קצוות אורבניים". את האירוע אוצרים יחד שלומית יעקב, יניב יור ואריק פורטמן, ויוצגו בו 37 יצירות של צלמים, אמני גרפיטי, אמני מיצג ועוד, וביניהם איתמר פלוגה, לנה זיידל, יורם אמיר, רחל קיני וסלע קורן, לצד 14 עבודות וידיאו ארט. כמו כן תתקיים הופעה של להקת "טרי פויזן".

*בית הספר חשיפה. הערב ב-19:30 יתקיים ההפנינג השנתי של בית הספר חשיפה לאמנויות התקשורת הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק). תחת השם "הפנינג דיגיטלי 2009", יוקרנו בו סרטי אנימציה, סרטים תעודה וקליפים ויוצגו עיצובים גרפיים וצילום. האירוע יימשך ארבעה ימים. בערב הפתיחה יהיה מופע ג'אז.

*ועוד. בגלריה עין הוד תיפתח בשבת בצהריים תערוכת הצילום "Franklin" של פרנקלין שמלה. במרכז קלור בכפר בלום תיפתח בשבת תערוכתו של משה עטיה "מה שמעבר", ובה 25 ציורי שמן על בד ועל קרטון. פעילותו של מלון הבוטיק התל-אביבי החדש "ארט +" תחל מחר בסיור גלריות בהנחייתה של נוקי סיגורה, מרכזת תחום האמנות במלון. הסיור יוצא מהמלון בשעה 10:00 בבוקר ויתמקד בגלריות גבעון, גורדון, טובה אוסמן ובינט. המחיר 50 שקל.

*שיח גלריה. במרכז "זוכרות" בתל אביב (מאנה 13) יתקיים ביום שלישי בשעה 18:00 שיח גלריה בתערוכה "עכובית הגלגל וחברת העשבים הרעים" בהשתתפות ששון סומך, מחמוד כיאל, אירית רוגוף, אילן פפה ויוצרת התערוכה רלי דה פריס. אוצרת התערוכה היא נורמה מוסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיניים פקוחות. מתוף התערוכה של דבורה מורג גלרית "צימר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully