וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה להשכיר

מארק מקוי

31.7.2009 / 5:56

הדרך למיטה מתחילה בחדר השינה וגבר כמו מארק מקוי יודע שבשביל יחסים טובים ויחסי מין טובים עוד יותר, צריך לדאוג לו

לטעמי חדר השינה הוא המקום החשוב ביותר בבית. לא, לא רק כי שם מתרחשים רוב הזיונים. זה החדר בו נפגשים (לילה), נרדמים, ונפגשים שוב (בוקר). ואיך שאתה מציע את המיטה, תרתי משמע, כך אתה קם לבוקר של יום חדש.

אגב, אם הולכים לישון בריב, זה לא טוב, אבל עדיין יש עדיין צ'אנס לתקן בבוקר. ובכל זאת, נסה לא להיגרר למריבה בלילה. בלילה הכול נראה ונשמע דרמטי וקשה יותר ממה שהוא באמת.

ובכן, חדר השינה צריך להיות כזה שאפשר להעביר בוא זמן גם לפני השינה. אתה יכול לגרום לחדר השינה להיות מקום כיפי כזה, שבת זוגך לא תרגיש שאתה מוביל אותה לשם כי כל מה שמעניין אותך זה סקס. אם החדר מזמין להיות בו, היא תרגיש יותר נעים להיות מובלת אליו.

דאג שבחדר השינה תהיה תאורה רבגונית שמתאימה לסיטואציות שונות. קריאה, צפייה בסרט, פיתרון תשבץ, שיחה, רומנטיקה, התעלסות וכו'. גם דימרים וגם מנורות בצידי המיטה ומנורת עמידה.

בחדר צריכים להיות תמיד נרות. נרות בכוסות קטנות, נרות ריחניים. יש מליון נרות וחובקי נרות ויש מיליארד ריחות וניחוחות. אני אישית מעדיף נרות בריח אוקיינוס.
הם לא מתקתקים וקיטשיים ומשרים ריח של חופשה.

ומי אמר שבחדר שינה לא צריך להיות שולחן קטן ואיזה שתי כורסאות נוחות? הרעיון הוא ברור: צריך מקום נעים שאפשר להיות בו ולא במיטה. בחדר צריכים להיות ספרים ומגזינים. ספרי עיצוב, אומנות, בישול וכו'. אתה והיא מעלעלים ומוצאים עניין לשיחה. רצוי שיהיה שטיח. עם כריות ואיזה כירבולית. אתם יכולים להתחיל על הרצפה. מי אמר שצריך להיכנס למיטה כדי להתעלס. את מסך הפלזמה לא הייתי מתקין מול המיטה ובטח לא עם מתקני התלייה המכוערים האלו. מה אתה בבית חולים?

סדר שתי כורסאות, שולחנון לדרינק והמסך ממול. היא יושבת מכורבלת עם שמיכה ורואה איזה רבע משהו ואתה שרוע במיטה עם תחתון וטישרט. כל אחד במשהו אחר אבל ביחד. בחדר השינה יכולה להיות פינת עבודה קטנה. שולחן, כסא, מחשב. זה מאד כיף שאפשר להיות בחדר השינה ולעסוק בעוד דברים חוץ משינה וסקס. תחשוב שהיא על המחשב ואתה מראה לה מאחורה איך למצוא בגוגל... את הדגדגן שלה.

תחשוב רגע שאתה חולה וצריך להיות במיטה. איזה הבדל אם זו רק מיטה קטנה בחדר אפל או מקום שאפשר להיות בו שעות ארוכות בפנאן.

המזגן: גבוה או נמוך

תירגע, אצל כולם אותו דבר. לה תמיד קר. במקום ויכוחים טיפשיים שים לב לסדר הדברים:

1. אין בעיה מותק , אני מעלה קצת את הטמפרטורה. קודם כל שלא תהיה בלחץ. קר לה. אין מה לעשות. תוריד את מימד הלחץ חצי מהבעיה פתורה.

2. גם בקיץ תדאג שיהיה לכם פוך. כן פוך. זאת החכמה. פוך ומזגן. בחורף ברור.

3. תדאג שהיא מכוסה. ברור שאם ישנה עירומה ויש מזגן, יהיה לה קר.

4. נרדמה?! כוון את המעלות כרצונך. היא לא תתעורר.

5. מצד שני, גם אתה צריך לזכור שאחרי שעתיים החדר יהיה קפוא.

6. הכי טוב, לתת פקודת תכנות שאחרי מספר שעות הטמפרטורה עולה.

עצה טובה:

התקן מאוורר תיקרה. (אבל יפה). זה גם סטייל (ראה סרטים או מלונות נבחרים) וגם מפזר את האוויר הקר בצורה מושלמת.

השמיכה: זוגית או אחת

הנה הגענו למחלוקת העיקרית בנוגע אליה קיימת שגיאה רווחת. זוגות מאמינים בשמיכה זוגית אחת. הם חוששים ששתיים נפרדות זה סימן שמעיד על חוסר אהבה או קשר. טעות מדרגה ראשונה.

האמת קובעת מה מצב היחסים, ולא מצב השמיכות. אין כמו שתי שמיכות נפרדות. אתה יכול למשוך את השמיכה, להתכרבל כרצונך, להעיף אותה מעליך, להכניס אותה בין הרגליים... בקיצור הכול, מבלי שבת זוגך תחוש בבעיה כלשהי. הזוגות שפוחדים ששתי שמיכות נפרדות יובילו לקרירות ולחוסר אינטימיות אלו כאלו שהבעיה אצלם קיימת. אני מחבק כל לילה את אשתי, בלילות רבים אנחנו מקיימים יחסים, בלילות רבים המיטה נראית כמו זירת קרב. כל בוקר אנחנו מתחבקים ויש לנו שמיכות נפרדות.

יש לנו גם מכוניות נפרדות, יש לנו גם חלוקי רחצה נפרדים, למרות שאנחנו מתקלחים לעיתים יחד. אל תהיה חמור, שמיכה משותפת לא יכולה לעטוף אותך מכל הצדדים. שמיכה משותפת הופכת לשמיכה קצרה מדי. אין כמו זיון פצצה, חיבוק כפיות אוהב, וכל אחד מתכרבל בשמיכתו עם חיוך מאושר. שמיכה זה כמו תחתונים. כל אחד בשלו.


ואפרופו, נכנסת לישון, בא לך על איזו נפיחה. קורה, לא? אז אם אתה בזוגית אתה מתחיל לחשוב אם יהיה מסריח או לא. אם אתה בלבד שלך... שחרר. רק תסגור את עצמך טוב, טוב.

לילה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully