וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיסים ללאונרד כהן בישראל - כל הפרטים

עינב שיף

30.7.2009 / 20:00

המחירים, ההנחות, המסלולים, האצטדיון וכמה בדיוק השקיעו בנק דיסקונט בהופעה של כהן בישראל - כל הפרטים כבר בפנים

תחת השקעה של לא פחות מ-8 מיליון שקלים מצד בבנק דיסקונט, יוצאת לדרך באופן רשמי מכירת הכרטיסים להופעה של לאונרד כהן ב- 24 בספטמבר. כפי שפורסם בוואלה! תרבות, המכירה למועדון המעריצים הרשמי של כהן תחל כבר ביום שישי הקרוב, כולל מועדון לאונרד כהן ישראל, ללא הבדל בין אזרחים ישראלים לזרים. במוצאי שבת תינעל המכירה המוקדמת למועדון ותחל המכירה לציבור הרחב, באתר האינטרנט של "לאן". ביום א' תתרחב המכירה גם לקופת הכרטיסים של משרד לאן.

עקב גודלו של המופע, החסות של דיסקונט וההנחות הבלעדיות ללקוחותיה והיותו מופע ישיבה מלא כולל על דשא האצטדיון, הפך מפתח המחירים למורכב מעט, כפי שמובא בטבלה שלפניכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות:
*מנהלים חשבון פעיל = מעבירי משכורת חודשית לבנק או בעלי תיק השקעה של 150,000 ¤ ומעלה.
** לקוחות דיסקונט (בעלי כרטיס אשראי של הבנק),שאינם מנהלים חשבון פעיל.
*** סטודנטים הרוכשים כרטיס בשער זה אינם מחויבים לעמוד בקריטריונים המצוינים לעיל (של משכורת או השקעות).

על פי הפקת המופע, "תחילתה של מכירת הכרטיסים התאפשרה לאחר שהושלמו כל ההכנות הטכניות להכשרת אצטדיון רמת גן לאתר המופעים בהתאם לדרישות הסאונד המוקפדות של מנהלי האומן וההפקה". כפי שפורסם השבוע בוואלה! תרבות, מנהל הטור של כהן ומפיק המופע הגיעו לישראל כדי לבצע בדיקות אחרונות במקום.

לאונרד כהן יגיע לישראל ימים ספורים אחרי יום הולדתו ה- 75, לאחר למעלה מ- 25 שנים בהן לא הופיע בישראל. סביב המופע נעו שמועות רבות על ביטול וכמו כן הופעל על כהן לחץ רב מצד ארגונים פרו-פלסטינים לבטל את המופע בישראל. כהן, שקרא למופע "פיוס, סובלנות ושלום", עמד בלחצים ויגיע לישראל יחד עם להקתו המלאה המלווה אותו מזה כשנתיים באחד הטורים המצליחים של השנים האחרונות. על הפקת המופע אחראים חברת AEG, מפיקת הטור של כהן בעולם ומרסל אברהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה האצטדיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירת הכרטיסים מסיימת סאגה בת כמעט חצי שנה, שהחלה בחודש אפריל, עת אישרה חברת AEG למרסל אברהם להודיע כי הזמר יגיע לישראל. לאחר מכן הגיעה ההודעה הרשמית, שלאחריה הוסר המופע מלוח ההופעות של הזמר, מה שעורר חשש כי אכן המופע יתבטל. עם זאת, לכהן נקבעה הופעה ברמאללה שבוטלה בלחץ הפלסטינים במקום, לצד ניסיונות של ארגוני חרם פרו פלסטינים לטרפד את המופע. מנהלו של כהן, רוברט קורי, הודיע כי כל רווחי המופע ושכרו של כהן ממנו יילכו לקרן שתעזור במימון ארגונים התומכים בפיוס והשבוע, עם ההודעה על תחילת מכירת הכרטיסים, נראה כי כהן אכן יגיע לאצטדיון רמת גן ב- 24 בספטמבר.

טלפונים, כתובות:

משרדי "לאן": 03-5270545

מוקד ללקוחות דיסקונט: 8780*

אתר משרדי "לאן" בלינק המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully