וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדהאני יופיעו בישראל

עינב שיף

2.8.2009 / 11:00

הלהקה שנחשבת למייסדת הגראנג' תופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-26 באוקטובר

מאדהאני, מהרכבי הרוק הבולטים והחשובים בתולדות הרוק'נ'רול, יגיעו לישראל. הלהקה מסיאטל תופיע ב-26 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב, כך הודיעה היום חברת ההפקות מונוקרייב, אשר אחראית על הבאתם של אמנים כמו חוזה גונזלס, הוברפוניק ונוטוויסט, כמו גם על הבאתם המתוכננת של אוקרביל ריבר ב-15 באוקטובר.

מחיר הכרטיס להופעה הוא 180 שקלים במכירה מוקדמת ו- 200 שקלים ביום המופע, ניתן לרכוש 100 כרטיסים משולבים למופע של אוקרביל ריבר ומדהאני במחיר 290 שקלים. ניתן לשדרג כרטיסים שכבר נרכשו למופע של אוקרביל ריבר. את הכרטיסים ניתן להזמין החל מהיום במועדון הבארבי בתל אביב.

מאדהאני נוסדה בשנת 1988 בסיאטל, והיא נחשבת לאחת ממייסדות הגראנג'. הלהקה נוסדה מתוך ההרכב המיתולוגי גרין ריבר, לאחר שסטיב טרנר ומארק ארם גייסו את דן פיטרס ומאט לוקין וביחד הקימו את ההרכב על שם סרט של ראס מאייר. ללהקה נודעה השפעה רבה על דור הגראנג' ששלט בתחילת שנות ה-90 בארצות הברית וכמובן גם על נירוונה של קורט קוביין, שהיה מעריץ גדול של ההרכב, כמו גם סוניק יות' שהזמינו אותם לסיבוב הופעות וכן הרכבי גראנג' נוספים כמו אליס אין צ'יינס ופרל ג'אם. הלהקה הופיעה בפסקול הסרט "סינגלס" ואף זכתה לאזכור בתוכו.

בין הריליסים החשובים של הלהקה נמצא האי.פי “”Superfuzz Bigmuff” , שכלל את השיר Touch Me I'm Sick” והביא את הלהקה לתודעה בקרב קהלי האינדי. האי.פי יצא בלייבל הנחשב סאב פופ ש היא גם התקליטים של הלהקה עד היום והחל מ- 2008 ארם אף משמש כמנהל החנות של הלהקה, אשר יוצא לחופשות רק כאשר הלהקה יוצאת לטור. בסך הכל הוציא ההרכב שמונה אלבומי אולפן, ארבעה אי.פי'ז ושני אלבומי הופעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מאדהאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully