וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי ט"ו באב

עינב שיף

2.8.2009 / 12:23

לוואלה! תרבות יש מספיק אהבה בשביל כולכם, אז אחד אחד, כנסו, קבלו חיבוק וגם מידע חיוני ליומיים של אהבה

יום שלישי - 4.8

תל אביב והמרכז

* אריאל זילבר יארח את אבנר גדסי ודניאל זמיר במופע מיוחד לחג האהבה, בליווי להקה. מופע פותח: להקת יהושע, החל מהשעה 22:00, מחיר כניסה: 70 שקלים.

* קרן פלס תארח את ארקדי דוכין במועדון הזאפה בתל אביב. החל מהשעה 20:30, מחיר: לא פחות מ- 115 שקלים.

* יזהר אשדות יעלה את מופע המוזיקה האירית "ריקוד קטן" לכבוד ט"ו באב, ויארח את להקת קטיפה שחורה. מועדון הזאפה הרצליה, החל מהשעה 20:30. מחיר כניסה: לא פחות מ- 119 שקלים.

* הצמד שתים בהופעה אקוסטית לקראת אלבום הבכורה. החל מהשעה 20:30, 30 שקלים בכניסה לאוזן בר בתל אביב.

* בית יד לבנים ברמת השרון יארח את הברירה הטבעית ואלי יצפאן לשני מופעים מלאים ונפרדים. החל מהשעה 21:00, הכניסה חופשית.

* גלעד כהנא ישיק את "מנוף אל הים", ספר השירה החדש שלו במועדון צוותא בתל אביב יחד עם כל העולם ואחותו, שזה אורי גוטליב, מריאנו אידלמן, שמעון אדף, קרני פוסטל ועוד אורחים רבים. החל מהשעה 20:30, 40 שקלים בכניסה.

אזור הצפון

* איציק קלה, מוותיקי ובולטי המוזיקה הים תיכונית בישראל, יפרק את קיסריה במופע מיוחד לערב חג האהבה. החל מהשעה 21:00.

* פסטיבל המחול של כרמיאל ייצא לדרך עם מופע הצדעה לתל אביב, לרגל 100 שנותיה. עם עידו תדמור, רננה רז, יואב יצחק, לילה מלקוס, אילי גורליצקי ועוד. החל מהשעה 21:30. מחיר כניסה: 10 שקלים בלבד, באמפי תיאטרון של העיר.

* פסטיבל בן הכרמים ייצא לדרך גם הוא עם המופע "באה מאהבה" של יהודית רביץ, בגרסת חג האהבה כמובן. הגן הלאומי בירייה, החל מהשעה 21:00. מחיר כניסה: 70 שקלים.

*שוחרי המוזיקה הקלאסית יחגגו 25 שנים לפסטיבל קול המוזיקה בגליל העליון, עם ביצועים ליצירות באך, דבוז'אק, שוברט ועוד. המופעים מחולקים למספר קונצרטים, המפורטים באתר הפסטיבל.

ירושלים

*שלומי שבת במופע ט"ו באב בבריכת השולטן בעיר. החל מהשעה 21:00, במסגרת פסטיבל חוצות היוצר השנתי המתקיים ברחבי העיר.

*מגדל דוד יארח סיורים מיוחדים לט"ו באב, כולל סיפורי מיתולוגיה בנושא מפי מדריכים מיומנים. החל מהשעה 19:00, 60 שקלים בכניסה.

דרום

*פסטיבל "תנ"ך ואהבה" ייצא לדרך באזור הגן הלאומי בית גוברין עם מופעים של שלמה גרוניך, "ערב שירי תשוקה וגעגועים" עם מירי מסיקה, קובי אוז, עידן יניב, איה כורם ואוהד חיטמן וכמובן הופעה של אמן ששום חג אהבה לא שלם בלעדיו – שלום חנוך. כרטיס כניסה יומי לכל המופעים יעלה לכם 230 שקלים. לכל אמן בנפרד – התשלומים משתנים.

יום רביעי - 5.8

תל אביב והמרכז

* אור כשדים של רונן בן טל תתאחד לרגל השקת "שקיות", מארז משולש ובו גם אלבומה היחיד של אור כשדים, "אחד מול אחד", גם "תיקיות" הנדיר של בן טל וגם אלבומו החדש, "תקלה במנגנון ההדחקה". מועדון הבארבי בתל אביב, 90 שקלים. החל מהשעה 22:00.

* דיוויד ברוזה יחגוג 25 שנים ל"האישה שאיתי" בהיכל התרבות. צפו לים של סיגליות, החל מהשעה 20:00. מחיר כרטיס: 189-259 שקלים.

* מוש בן ארי יארח את מארינה מקסימיליאן בלומין במופע האקוסטי שלו במועדון הזאפה בתל אביב. בן ארי יקיים שתי הופעות באותו הערב, האחד בשעה 20:30 והשני בשעה 23:15. מחיר כרטיס לכל מופע: 120 שקלים.

* מתי כספי ושלמה גרוניך יעלו במועדון הזאפה בהרצליה את "מאחורי הצלילים" לכבוד ט"ו באב. החל מהשעה 20:30, 150 שקלים בכניסה.

* שלומי שבן יופיע בנמל תל אביב בחינם. לגמרי. החל מהשעה 20:00.

* תיאטרון תמונע יארח את אברהם טל למופע המצליח שלו, כולל כל הלהיטים כולם. החל מהשעה 22:30. מחיר כניסה: 70 שקלים.

* הפרויקט של עידן רייכל יגיע לתיאטרון היהלום ברמת גן. החל מהשעה 20:30.

* יוני גנוט, סולן להקת בית השמשות מפיק את הערב "מחזירים את האהבה בתשובה", שינסה להשיב את חג האהבה למקורותיו היהודיים. בערב יופיעו בין השמשות עם מאיר בנאי וכן הרב מנחם פרומן עם שלמה בר מהברירה הטבעית. מרכז ווהל, ליד אוניברסיטת בר אילן. כרטיסים במכירה מוקדמת - 60 שקלים, 70 שקלים ביום המופע.

*קולנוע בתל אביב יערוך טרום בכורה לסרט "לצאת לדרך" של סם מנדז, עם כוס קאווה בחינם עם קניית כרטיס.

אזור הצפון

* אביתר בנאי במופע המרכזי של פסטיבל הין הכרמים, עם הופעה בעקבות אלבומו החדש "לילה כיום יאיר". יקב דלתון, החל מהשעה 21:00. מחיר כניסה: 70 שקלים.

* מרתף 10 בחיפה יארח את אוי דיוויז'ן, השבים ממסע הופעות בפריז. החל מהשעה 21:30. מחיר כניסה: 45-55 שקלים.

* פאב האינדיקה בבנימינה יארח את ערן צור. החל מהשעה 22:30.

* המג'יקל מיסטרי טור ומופע שירי הביטלס שלהם יגיע לנמל קיסריה. החל מהשעה 19:00.

ירושלים

* מחווה לפסטיבל וודסטוק תתקיים באצטדיון קראפט שבכניסה לעיר הבירה. גבע אלון ינגן ניל יאנג, רוני פיטרסון יעשה דילן ומחוות גם לקרוסבי, סטילס ונאש וג'ימי הנדריקס. החל מהשעה 18:00, מחיר כניסה: 85 שקלים.

* כנסיית השכל הם האורחים היומיים של פסטיבל חוצות היוצר המתקיים בעיר, עם הופעה בבריכת השולטן. החל מהשעה 21:00.

* דין דין אביב וינון מועלם במופע מיוחד לחג האהבה בבית אבי חי בירושלים. החל מהשעה 21:00. 20 שקלים לסטודנטים בכניסה, 50 לקהל הרחב.

* פאב הקצה יארח אמני אינדי ירושלמים אקסצנטריים כהרגלם, כמו פנדה פורן, אמיר וולצמן ועוד. אורי ליכטיק המשובח יתקלט. החל מהשעה 22:00.

* מרינה פופ וקסקס ויברטו יופיעו ויתקלטו באוגנדה. החל מהשעה 21:00.

דרום

* עידן לדרמן, טבת סלע ולהקת פילאבאוט יופיעו בפסטיבל סמילנסקי בבאר שבע, החל מהשעה 18:00. הכניסה חופשית.

* פסטיבל תנ"ך ואהבה יארח את אנסמבל שם טוב לוי להופעה מיוחדת, סיפורי צדיקים שחיו במערות עם קובי אוז, מופע מיוחד של האנדלוסית המתחדשת ומופע של להקת המחול ורטיגו. החל מהשעה 18:00 באזור בית גוברין, מחיר לכל המופעים ביחד: 230 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ט"ו באב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully