וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו כל הכרטיסים להופעה של לאונרד כהן

עינב שיף

2.8.2009 / 15:15

תוך פחות מ-24 שעות נמכרו כל הכרטיסים כולם. אצטדיון רמת גן יהיה מלא לחלוטין ב-24 בספטמבר

אזלו כל הכרטיסים להופעה של לאונרד כהן. הפקת המופע הודיעה לפני רגעים ספוריים כי גם 7,000 הכרטיסים שנותרו ללקוחות בנק דיסקונט אזלו וכי כל 47,000 הכרטיסים שהוצעו למכירה – נקנו.

הכרטיסים נמכרו בזמן שיא להופעות בישראל, פחות מ-24 שעות מרגע הוצאתם למכירה באתר משרד הכרטיסים "לאן". עד לשעה 09:00 בבוקר הודיעה ההפקה על מכירת 30,000 כרטיסים ובשש השעות בהן היו הקופות פתוחות במקביל לפעילות האתר נמכרו שאר 17,000 אלף הכרטיסים, כלומר קצב של כמעט 3,000 כרטיסים בשעה. במשך כל השעות נרשמה תנועה ערה באתר הרכישה ובקופות משרדי "לאן".

"ידענו שמדובר באירוע יוצא דופן בתולדות התרבות והמוסיקה בישראל. עוצמת הביקוש הפתיעה גם אותנו", מסר היום מנכ"ל בנק דיסקונט גיורא עופר. "לא שיערנו שבפחות מ-24 שעות יאזלו כל הכרטיסים. אנחנו שמחים במיוחד מהעובדה שאנו מאפשרים ללקוחות דיסקונט ולציבור בישראל ליהנות מחוויה חד פעמית ויוצאת דופן. יש לנו כוונה להמשיך ביוזמות מסוג זה גם בעתיד , אשר ידגישו מדוע כדאי להיות לקוח בדיסקונט."

כהן יגיע לישראל ב-24 בספטמבר להופעה אחת באצטדיון רמת גן. קצב המכירה המטורף מעלה ספקולציות לגבי קיומו של מופע שני של כהן בישראל, אולם גורם בהפקת המופע שלל את האופציה הזו בפני וואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully