וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבום הבינלאומי של בית ספר Muzik

עינב שיף

3.8.2009 / 3:00

חברה בינלאומית לשיווק נרגילות התלהבה מהיצירות של תלמידי בית הספר, ותוציא להם אלבום מלא שישווק בחו"ל

תלמידי בית הספר Muzik יזכו לחשיפה בינלאומית באלבום חדש. זאת, בעקבות שיתוף פעולה לא שגרתי עם חברת Hooka הבינלאומית, המומחית בשיווק נרגילות ומוצרים נלווים לשוק האמריקאי. באלבום “Hookah Music Vibes" נמצאים 15 קטעים שהופקו על ידי 14 תלמידים מבית הספר.

שיתוף הפעולה נוצר בעקבות פניה של ירון קרבט, מנכ"ל משותף בחברה, אשר דיסק מפרויקט סיום השנה של Muzik הגיע לידיו. בפנייתו ביקש קרבט כי תלמידי בית הספר יפיק את האלבום ואילו החברה תשווק אותו במסגרת ליין המוצרים הקיים שלה. "זו התנסות ראשונה של החברה בפרויקט מוזיקלי והיא לוותה בספקות", אומר קרבט. "האלבום שקיבלנו הפתיע אותי לחלוטין. לפיכך, החלטנו לחרוג מן ההשקעה הראשונית שייעדנו לאלבום, ולקדם את הפצתו במגוון ערוצים. אם אנחנו מצליחים, על הדרך, לקדם מוזיקאים ישראלים צעירים ולהעניק להם חשיפה בינלאומית, זה בונוס מבורך מבחינתי".

הקו של האלבום מוגדר כקטעי צ'יל עם אלמנטים אוריינטלים. "היה קשה לברור מביניהם ולגבש קו מוגדר לאלבום", אומרת אילת רולר, המופקדת על תחום ההפקות בבית הספר. "בסופו של דבר, החלטנו ללכת על קו התפר של קטעי chill עם אלמנטים אוריינטאליים. נוצר שילוב של מוזיקה אלקטרונית עם כלי נגינה מזרחיים מסורתיים, שאני מקווה שכל מעשן נרגילה ייהנה להאזין לו".

  • עוד באותו נושא:
  • muzik

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully