וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים יוצא לדרך

עינב שיף

3.8.2009 / 10:38

רחובות תארח למעלה מ-50 סרטים של יוצרות, תוך התמקדות בנושא הקשר בין נשים וכסף לאור המשבר העולמי

הפסטיבל הבינלאומי ה-6 לסרטי נשים, ייפתח ב-7 בספטמבר ברחובות, עיר המדע והתרבות. הפסטיבל, פרי יוזמתם של עמותת "נשים בתמונה" ועיריית רחובות יימשך שבוע ימים, במסגרתו יוקרנו למעלה מ-50 סרטים, 25 מתוכם הם סרטים של יוצרות ישראליות.

סרט הפתיחה של הפסטיבל הוא "חלב הצער", של קלאודיה יוסה הפרואנית, זוכה פרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין 2009. הסרטים הישראלים שלוקחים חלק בתחרות הרשמית של הפסטיבל מחולקים לסרטים באורך מלא וסרטים קצרים. ברשימת הסרטים באורך מלא משתתפים "כעבור 9 שנים" של יפעת קידר ושרי עזוז, "גוגל בייבי" המדובר של ציפי ברנד פרנק, "המלכה חנטרישה" של ישראלה שאער מעודד, "כל שלישי בחמש" של זהר ברנט, "מחכה לו שיבוא של מיכל קסטן קידר, "דיפלומט" של דנה גורן, "אחרי הסוף", של ענת אבן, "קורים דברים" של רות ולק ו"כלות מאוקראינה – 8 שנים אחרי" של נילי טל.

ברשימת הסרטים הקצרים נמצאים "אליגטור" של דנה גולדברג, "עיניים" המסקרן של הדוגמנית-שחקנית רומי אבולעפיה, "לתפוס את הרגע" של גילי בוראקס, "דאסוורילי" של אתי ציקו, "חופשת מחלה" של רוית הכט, "אחותי ריקי" של מורן איפרגן, "אחותי ריקי" של מורן איפרגן, "25 בדצמבר" של נעה ארנברג, "ילדה גדולה" של דנה נויברג, "כמה את אישה" של לירון קרול, "כמו לרכב על אופניים" של אחלאם חוסייסי, נעמה פארן ומורן פלגי, "יהיה בסדר" של קטי ריבקין, "מרק" של עדי רמלר, "שפת אם" של שרית חיימיאן ו"כאבי גדילה של דנה בלנקשטיין.

הקרנות מיוחדות מחוץ לתחרות ייערכו לסרטים "כלת הים" של קרן ידעיה ו"קולף הסברס" של גליה עוז, טקס הענקת הפרסים בפסטיבל יתקיים ב-12 בספטמבר, אז יוענקו פרסים ליוצרת הסרט העלילתי הטוב ביותר, פרס הסרט התיעודי על שם ויקי שירן ועוד. בימים אלו נקבעת רשימת הבמאיות הזרות שיגיעו כאורחות הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully