וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילבורד מפרגן למונוטוניקס

עינב שיף

3.8.2009 / 14:38

מגזין התעשייה החשוב בעולם מפזר מחמאות ללהקה הישראלית, לקראת צאת אלבום הבכורה ב-8 בספטמבר

מונוטוניקס (עמי שלו, יונתן גת וחגי פרשטמן) ממשיכים לשפר את המוניטין הבינלאומי שלהם. לאחר עשרות הופעות במסגרת טור ארוך למדי בחו"ל, מתכונן ההרכב לצאת אלבום הבכורה הבינלאומי שלו, ‘Where Were you When it Happened?” בלייבל Drag City עם תאריך היעד 8 בספטמבר. בינתיים, מפרסם אתר "בילבורד" היוקרתי כתבת פרופיל על הלהקה והאלבום המצופה, הכוללת מחמאות לרוב.

בין השאר מתוארת הופעה של הלהקה בפסטיבל Siren בברוקלין, שם הונף המתופף חגי פרשטמן באוויר על ידי צד אחד של הלקהל ואילו התופים הונפו על ידי קבוצה אחרת, תוך כדי שהוא מתופף. "דאגה היא לא חלק מלהקסיקון שלנו", הוא אמר בתשובה לשאלה האם הוא לא פוחד ליפול.

נשיא דראג סיטי ריאן מרפי סיפר כי שמע על להקה לראשונה מדיוויד ברמן, סולן הסילבר ג'וז לשעבר, עמה הופיע בישראל פעמיים. מרפי ראה אותם בהופעה והתלהב. "לא הייתי מודאג מכך שהמופע לא יתורגם בשלמותו לאלבום", הוא סיפר. "רק רציתי תקליט מעולה. כשהם נדלקו, זה היה ככל מה שחיפשתי – מסמך חי ורועש."

סוכנת הבוקינג של הלהקה סיפר למגזין גם על הצד השני של הפקת המופע של המונוטוניקס, והוא הבטחת שלמותו של אתר ההופעות אליו מגיעה הלהקה. "אני חייב להבטיח שהם הפסיקו להצית את המצילות", מספרת מישל קייבל. "הלהקה מקבלת תנאים, אך הדבר היחיד עליו היא מתעקשת זה נגינה על הרצפה. בכמה מההופעות הלהקה מנגנת על הרצפה והקהל עומד מאחוריהם, על הבמה. יש לנו אבטחה נוספת, כולל שומר על המגבר של יונתן"

בסיום הכתבה, מתארת הכתבת קורטני הארדינג כיצד הוריד בפניה שלו את חולצתו וחשף שריטה ענקית על גופו, מזכרת מההופעה בפסטיבל Siren. "דברים קורים", הוא אומר. "No Pain, No Gain."

ב-1 בספטמבר תופיע הלהקה בהיינקן מיוזיקל פסטיבל, כחימום לדינוזאור ג'וניור ופיית' נו מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully