וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון רצה להיות ספיידרמן?

עינב שיף

3.8.2009 / 16:02

סטן לי, יוצר איש העכביש, שוחח בנושא עם ג'קסון באחוזתו וטוען כי ג'קסון רצה בתפקיד. עוד בענייני מלך הפופ: האם דווקא עוזרו של הרופא נתן את הזריקה הקטלנית?

למייקל ג'קסון היו תוכניות נוספות, מלבד הקאמבק שלא יצא לפועל, כך מסתבר. הטלגרף מפרסם היום כי ג'קסון חלם להופיע כלא פחות מספיידרמן בסרט ההמשך של הסדרה. יוצר הסדרה, סטן לי, שוחחו על כך בנוורלנד, אחוזתו של ג'קסון.

"אני לא בטוח אם הוא רק רצה להפיק את זה הוא רצה את התפקיד" ,אמר לי לטלגרף. "השיחות שלנו ממילא לא התקדמו כל כך רחוק". כשנשאל לי האם האמין כי ג'קסון רצה את תפקיד איש העכבש, ענה "אני מעריך שכן. "הוא חשב שאני אהיה זה שיכול להשיג לו את הזכויות להסריט את ספיידרמן ואמרתי לו שאני לא יכול. אבל הפכנו חברים, הוא היה בחור נהדר".

עיתון הסאן מפרסם היום כי דווקא עוזרו של הרופא הצמוד של ג'קסון, קונרד מוריי, הוא זה שרצח את מלך הפופ. הצהובון טוען כי העוזר עשה זאת בזמן שהרופא ישן,על ידי הזרקת החומר הקטלני דמרול לגופו של ג'קסון. לדברי הצהובון, ג'קסון דרש את הזריקה, אולם זו ניתנה לו סמוך מדי לטיפול הרפואי שהעניק לו מוריי באמצעות הפרופול, מה שהביא למותו של ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully