וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מייקל ג'קסון תגדל את ילדיו

עינב שיף

4.8.2009 / 2:01

השופט נענה לעתירתה של קתרין ג'קסון בת ה-79 ואף אישר לה ולילדיה קצבה חודשית מתוך עזבונו של ג'קסון. דבי רואו, אמם של פריס ופרינס מייקל קיבלה היתר לבקרם

בית המשפט בלוס אנג'לס מינה את קתרין ג'קסון, אמו של מייקל ג'קסון המנוח לבעלת המשמורת היחידה על 3 ילדיו של ג'קסון. בכך, אישר למעשה בית המשפט את הדיווחים על ההסכם בין ג'קסון לרואו, כשפסק כי האחרונה תזכה לביקורים אצל ילדיה. השופט אף פסק כי רואו תמשיך לקבל סיוע כלכלי על פי ההסכם שהיה לה עם מייקל ג'קסון לפני מותו.

בנוסף, קבע השופט כי ג'קסון בת ה-79 תזכה לקצבה חודשית מתוך עזבונו של בנה למשך החצי השנה הקרובה, החל מתאריך מותו של מייקל, השופט לא נקב בסכום באופן ציבורי. ג'קסון הייתה היחידה שעתרה לבית המשפט לקבלת המשמורת על הילדים, שגילם נע בין 7 ל-12. השופט אישר גם קצבה נוספת עבור הילדים. על פי TMZ, הקצבה היא בגובה 83.5 אחוז מבקשת עורכי הדין, בשל חשש מכפילות בקצבה, יחד עם זו שנקצבה עבור סבתם, קתרין.

לאחר שבית המשפט שב מהפסקה, נקבע כי חברת AEG, עמה חתם ג'קסון על חוזה סיבוב ההופעות שלו, תעביר עותק מאותו חוזה לידיה של אמו. עוד קבע בית המשפט כי המוציאים לפועל של צוואת ג'קסון משנת 2002 יהיו ג'ון ברנקה וג'ון מקליין יהיו המוציאים לפועל של הצוואה.

עוד מדווח אתר TMZ כי במהלך הדיון התרחשה מיני דרמה, כשעורך הדין וינסנט קפלן הופיע לדיון בשם ד"ר ארנולד קליין, עליו פורסם כי הוא אביהם האמיתי של ילדיה של דבי רואו. קפלן הביעה דאגה בשם לקוחו כי בעקבות הסדר המשמורת, תהיה לג'ו ג'קסון, אביו של מייקל, מעורבות יתר בגידול הילדים. השופט דחה את טיעוניו של קליין באומרו כי אין לו זכות עמידה בפני בית המשפט בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully