וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף חדש לטקס ישן

עינב שיף

5.8.2009 / 4:02

לא הצלחתם להשיג כרטיסים ללאונרד כהן? לא נורא. וואלה! תרבות באה לעזרתכם ומספרת לכם איפה כן תוכלו לתפוס אותו

בהתחשב בקצב המטורף בו אזלו הכרטיסים למופע של לאונרד כהן ובהתחשב בכך שלא יתקיים מופע נוסף (נכון להרגע, כמובן), נראה שאם תרצו בכל זאת לתפוס את לאונרד כהן בלייב, תצטרכו לוותר על אצטדיון רמת גן ב-24 בספטמבר ולנסות את מזלכם באתר אחר בעולם. כדי לעזור לכם, הכנו לכם את רשימת היעדים למופעים הבאים של כהן ואולי בכל זאת לא תתבאסו כשתצליחו להתחמק מהפקקים באיילון.

לאונרד כהן. Chris Pizzello, AP
לאונרד כהן/AP, Chris Pizzello

כהן יסיים את הטור האירופאי שלו בהופעה בישראל, אך בימים אלו הוא עדיין ממשיך בעוז ליעדים כמו ספרד, צרפת, אוסטריה וגרמניה. אם אתם זריזים ומהירים, תוכלו לתפוס אותו בטורקיה כבר ביום רביעי וחמישי הקרובים במחיר של 275- 165 לירות טורקיות. לאחר מכן ימשיך כהן לספרד, שם יופיע במאיורקה (11 באוגוסט, 50-120 אירו להופעה), ויגו (13.8) וג'ירונה (15.8, 225-65 אירו). בתום הסיבוב הספרדי נוסע כהן ל-5 הופעות בצרפת, הופעה באוסטריה והופעה בסלובקיה. לשם עניין – מחיר כרטיס להופעה בסלובקיה, מדינה עם כמות אוכלוסייה קטנה בישראל, נע בין 45 אירו (כ-240 שקלים) ל-150 אירו (802 שקלים).

הישראלים יתעניינו במיוחד בהופעה שמתקיימת בצ'כיה ב-29 באוגוסט, באצטדיון ה-O2 שזכה למוניטין משובח למדי. הכרטיסים להופעה זו אמנם אזלו בקופות לחלוטין, אך ישראלים רבים רכשו חבילות דרך חברת On Tour. בחברה סיפרו לוואלה! תרבות כי נותרו מספר חבילות להופעה, במחירים של 620 אירו (השורות הרחוקות באצטדיון), 735 אירו (חבילת גולד) ו-835 אירו לחבילת פרימיום. מחיר החבילות מוסבר בהגעתו של המופע למעמד של סולד אאוט.

לאונרד כהן. Henny Ray Abrams, AP
לאונרד כהן/AP, Henny Ray Abrams

ההופעה הבאה של כהן אטרקטיבית גם היא לישראלים, בבודפשט בירת הונגריה ב-31 באוגוסט. באון טור עדיין נמכרות חבילות למופע זה ב-655 אירו, כולל 4 ימים בבודפשט. הכרטיסים הרגילים למופע זה נמכירים שנעים בין 12,600 פורינט (פורינט 1 – 2 אגורות) ועד 52,000 פורינט.

אחרי הונגריה ממשיך כהן לבלגרד ורומניה (מחיר ממוצע לכרטיס בבלגרד: 210 שקלים בלבד) ולאחר מכן הוא שב לספרד, שם ישהה מה-12 בספטמבר ועד ה-21 בספטמבר. מבין ההופעות שם, כדאי לשים עין על ההופעה ב-21 בספטמבר בפלאו סנט ג'ורדי בברצלונה. כהן עתיד לחגוג בהופעה מיוחדת את יום הולדתו ה-75, במה שאמור להיות אחת האטרקציות של הסיבוב. באון טור נמכרות חבילות למופע במחירים של 755 יורו לחבילה למקומות הנמצאים במרחק 35 מטר מהבמה ו-830 אירו לחבילת פרימיום.

לאחר המופע בישראל ינוח כהן מעט ויחזור לארצות הברית. את הטור שם יפתח בפלורידה, אך טרם ניתן לרכוש כרטיסים למופעים במקום. המופע המדובר בסיבוב הוא שובו של כהן לניו יורק, למדיסון סקוור גארדן, ככל הנראה המופע האחרון שלו שם. מחיר הכרטיסים למופע נע בין 255-130 דולרים. את הסיבוב כולו יסיים כהן, נכון לעתה, בסאן חוזה שבקליפורניה, אך טרם ניתן לרכוש כרטיסים למופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully