וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: פאולה עבדול עוזבת את אמריקן איידול

עינב שיף

5.8.2009 / 10:14

השופטת, שהשתתפה בתוכנית מיומה הראשון, הודיעה כי לא תשוב לעונה התשיעית, לאחר שההפקה לא נענתה לדרישת השכר שלה

אחרי עשרות ספקולציות ודיונים, פאולה עבדול לא תחזור ל"אמריקן איידול". השופטת, שהיתה בצוות התכנית החל מעונתה הראשונה, הודיעה דרך חשבון הטוויטר שלה כי החליטה שלא להצטרף לקאוול, ג'קסון וקארה דיוגרדי בעונה הבאה. "עם עצב גדול בלבי, החלטתי שלא לחזור ל'איידול'", כתבה עבדול. "אני אתגעגע מאד להדרכה של הכישרונות החדשים, אבל יותר מכל אני אתגעגע ללהיות חלק מתוכנית שעזרתי לה מיומה הראשון להיות תופעה בינלאומית."

"מה שאני רוצה להגיד מעבר לכך, הוא כמה אני מעריכה את התמיכה העצומה שאתם הקרנתם לעברי", הוסיפה עבדול. "זה באמת עוצר נשימה, במיוחד בחודש האחרון. ללא ספק, יש לי את המעריצים הגדולים בעולם ואני אוהבת את כולכם".

מיד עם פרסום הודעתה של עבדול, יצאו חברות ההפקה העומדות מאחורי "אמריקן איידול" בהצהרה משותפת: "פאולה עבדול הייתה חלק חשוב ממשפחת 'אמריקן איידול' לאורך שמונה עונותיה ואנחנו עצובים שהיא החליטה לא לשוב לתוכנית", נאמר שם. "פאולה אולי לא תמשיך איתנו, אך היא כישרון ענק ואנחנו מאחלים לה כל טוב".

מקור של ההוליווד ריפורטר מדווח כי עבדול דרשה כ- 20 מיליון דולר לעונה כדי להמשיך בתוכנית. ככל הנראה, דרישת השכר של עבדול הינה תוצאה ישירה העלאת שכרו של מנחה התכנית ריאן סיקרסט, ל-45 מיליון דולר לשלוש העונות הקרובות, מה שהפך אותו למנחה הריאליטי המרוויח ביותר בטלוויזיה. עבדול דחתה הצעה להגדלת שכרה ב- 30 אחוזים. באיידול נשארו השופטים הוותיקים ג'קסון, שחתום בתוכנית עד 2011 וסיימון קאוול, שחתם לא מכבר על חוזה חדש לעונה הקרובה (אולם ייתכן שכבר בקרוב יחתום על חוזה חדש וענק, בגובה מאה מיליון דולר לעונה). השופטת החדשה יחסית, קארה דיוגרדי, שהצטרפה רק בשנה שעברה, חתמה על חוזה חדש בשבוע שעבר.

ריאן סיקרסט, סיימון קאוול, פעולה עבדול, רנדי ג'קסון. AP
הנה תמונה שכנראה לא נראה בקרוב. עבדול עם ג'קסון, קאוול וסיקרסט/AP

עם סיום תפקידה של עבדול בתוכנית, מגיעה לסיומה גם אחת הדמויות האקסצנטריות בטלוויזיה האמריקאית. עבדול, בניגוד לקאוול, לא הייתה שנונה ומרשעת, אך הפכה עם השנים לחלק בלתי נפרד מהצבע של התוכנית, לא מעט בגלל ההתכתשויות הבלתי פוסקות עם קאוול, כמו גם תקריות מביכות כמו ביקורת על שני שירים שביצע מתמודד, על אף שהוא ביצע רק אחד. כמו כן, עבדול הסתכסכה עם הפקת התוכנית על רקע פרשת המעריצה המטרידה, שהתאבדה מחוץ לביתה של השופטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully