וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה לעשירים בלבד

עינב שיף

6.8.2009 / 6:00

אזור ה-VIP בהופעת מלכת הפופ בישראל מסתמן כעוד סיבה מצוינת להיות עשיר, עם ארוחות של מיקה שרון, חניה אישית ופינוקים. מיתון, מישהו?

מתחם ה- VIP להופעות של מדונה בפארק הירקון הולך ומקבל צורה ומסתבר כי שוב, עשירים נהנים יותר. הפקת המופע הודיעה היום (ה') כי כ- 3,000 מתוך 55,000 באי כל אחד מהמופעים יזכו לכניסה לאזור היוקרתי (בעלות של 2,500 שקלים), חלקם רוכשי כרטיסים וחלקם אורחים אישיים של מדונה שיהיו במקום. גודל המתחם הוא שלושה דונמים, כשבמה בגובה 10 מטרים תצפה בזווית אידיאלית לבמה עליה תופיע מדונה.

השפית מיקה שרון קיבלה פיקוד על הנושא הקולינרי, לאחר שבישלה לפני חצי שנה ארוחה ל- 60 איש בביתה של מדונה. שרון הכינה תפריד מיוחד לאירוע וכן תפקח על הברים במתחם. בהפקה מוסרים כי התפריט יכיל שילוב בין מזון מתוק כמו פרוזן יוגורט וארטיק לבין מזון בריאות שמדונה מחבבת במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה. מתחם ה-VIP/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידיעת הבאים למופע, שממילא נמצאים בבעיית חניה בשל גודל האירוע, כדאי לדעת כי חניית גני יהושע בשדרות רוקח הושכרה כולה לטובת אורחי ה- VIP, שיקבלו תו חניה שיאפשר גישה עד לשער האקסקלוסיבי להם. הדיילות של חברת נטוויז'ן, נותנת החסות למופע, יחכו להם שם.

לסיום, הפקת המופע משחררת את שעות המופע הצפויים ב-1 וב-2 בסטפמבר. השערים ייפתחו בשעה 17:30, פול אוקנפולד יעלה לתקלט בשעה 19:15 ומדונה עצמה צפויה להתחיל את הופעתה בשעה 20:45.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכינו את הארנקים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully