וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים: קוביות קרח

אלון עוזיאל

6.8.2009 / 14:10

חם לכם ילדים? אם רק תבקשו דוד אלון יכול להחליק לכם קוביית קרח במורד הגב. זה גם מקרר וגם נעים

Destroyer / Bay Of Pigs (דקה 00:00)

לא ראיתי את זה בא. אני אוהב את דן בז'אר וחושב שכל האלבומים של דיסטרוייר מצויינים, ועדיין, לא דמיינתי לקבל קטע כמו "Bay Of Pigs". לא מדובר בשיר אלא ב-13 וחצי דקות של אווירה חוצנית, שמשתנה בתוך עצמה ללא הרף - זה אמביינט, זה פולק, והכי מוזר - זה גם אלקטרו ודיסקו. לא דיסקו במובן הקלאסי, אפילו לא במובן העכשווי. זה דיסקו עצור, מופנם, מעוך ואפל. ובז'אר? מבריק גם בטקסטים האבסטרקטיים ועמוסי המשתנים שלו, שתמיד מצליחים להתפרש באופן שירגש את המאזין הרנדומלי. "Bay Of Pigs" הוא קטע מושלם, על כל דקותיו וגווניו.

Zach Condon & Perrin Cloutier / The 11th Arrondissement (דקה 13:20)

זאק קונדון ופרין קלאוטיר, שהם בעצם הראש ואחד הנגנים של ביירות, בהתאמה, תרמו את הקטע הנ"ל לפסקול של "Paper Heart" ולמרות הדילול בבומבסטיות והמחסור בשירה, לא קשה להבחין בכך שמדובר באנשים של ביירות. בשאר הפסקול אגב, יש המון שירים של מייקל סירה, ואני כבר לא יכול להתאפק עד שאשמע אותם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Blur / Out Of Time (דקה 15:15)

את בלר לא צריך להציג. כולם מכירים אותם, הרוב אוהבים אותם. בצדק. הם לגמרי מתאימים לפינה של מה שהמבוגרים אוהבים, אבל סביר להניח שיש עוד לא מעט קבוצות דמוגרפיות שמזילות עליהם ריר. בגלל הופעות האיחוד המדוברות שלהם יצא לכולנו לשמוע לא מעט מוזיקה של בלר לאחרונה והמסקנה היא שהתקופה הכי טובה שלהם סובבת את "Parklife", אבל השיר המדהים ביותר שלהם הוא דווקא "Out Of Time" המאוחר. אי אפשר לשמוע אותו מבלי להיכנס לסערת רגשות.

The Thermals / I Can't Let Go (דקה 18:51)

הת'רמלס הגיעו לסשן אצל Daytrotter ושרו את השיר הזה, שהוא בעצם המשך ישיר ל-"I Let It Go" מהאלבום האחרון והמצוין שלהם. ב-"I Let It Go" למשל, נאמרת השורה "רק כשטבעתי/ פתאום ראיתי שהידיים שלך על הגרון שלי/ הסתכלתי לפחד בעניים/ הסתכלתי על המיים מתחתיי/ ידעתי שאני יכול לאהוב או לחיות/ הרפיתי ממך", בעוד שבגרסה החדשה המציאות פחות אופטימית וכוללת משפטים כמו "שיקרתי שניסיתי להגיד את האמת/ אני לא יכול להרפות".

No Age / Genie (דקה 21:08)

באוקטובר יגיע אי-פי חדש של נו אייג' לחנויות, אבל הסקייטרים האלו לא יודעים לשמור כלום בסוד, והשבוע הריליס דלף לרשת. אין טעם להתלונן.

The Raveonettes / Suicide (דקה 24:23)

הרייבונטס הפסיקו לזרוק דמואים לטוויטר, אספו את הפידבקים של המגיבים והוציאו לאוויר גרסה סופית של הסינגל הראשון מתוך האלבום הרביעי והקרב שלהם, "In and Out of Control".

Violet Vector And The Lovely Lovelies / What's Going On In Your World (דקה 27:22)

הרבה זמן לא קיבלנו מנה מרוכזת של Twee ו-Violet Vector And The Lovely Lovelies רוצים לספק לנו את מה שחסר לנו.

The Streets / Roof Of Your Car (דקה 30:07)

מייק סקינר הופך לגיקי יותר מרגע לרגע. אם לא מספיקה ההתלהבות שלו מטוויטר או טרליון התמונות שהוא עצמו מעלה לרשת מהאייפון שלו, עכשיו מגיע גם השיר הזה - דרך טוויטר, כמובן - בו הוא מדבר על התקדמות הטכנולוגיה ומדע.

Fishboy / Broken Bones (דקה 33:16)

עצמות שבורות לא חייבות להגיע דודו-טופז-סטייל. קשה לי להאמין ש-Fishboy חטף מכות ממישהו מתישהו - הוא חמוד מדי - סביר יותר להצביע אצבע מאשימה לאיזו בחורה.

Neon Indian / Should Have Taken Acid With You (דקה 35:08)

אמנם אסיד הוא לא כוס התה שלי, אולם אני מסכים עם כל משפט שאומר "הייתי צריך לקחת *סם כלשהו* איתך", ובגלל זה אני בעד Neon Indian. ילדים, תקשיבו להם טוב ותפנימו.

Small Black / Despicable Dogs (דקה 37:28)

סמול בלק נמצאים ביחד עם Neon Indian באותה הסצינה וכל מני בלוגים אוהבים לקרוא למה שהם עושים "Glo-Fi". האמת, לא הכי ברור לי מה זה אומר אבל הסגנון של כל ההרכבים שמשייכים אותם לז'אנר די דומה - סוג של אלקטרו לו-פיי, עם סינסייזרים ומכונות תופים, ושירה רומנטית וקצת נון-שלנטית מעל.

Palms / Boundary Waters - Josh Dibb Remix (דקה 41:14)

ג'וש דיב, הצלע הפחות מוכרת של אנימל קולקטיב, לקח את "Boundary Waters" של Palms והפך אותו למשהו שנשמע כמו ביסייד לא מאוד נגיש של אנימל קולקטיב, רק עם שירת גליץ' טיפוסית מעל. בעצם, הגישה האפית של הטרק הזה סוגרת מעגל עם שיר הפתיחה של דיסטרוייר, שבנינו, עד עכשיו - למרות כל השירים שעברנו - לא השתחררתי ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully