וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן דטנר פורש מתפקיד מנכ"ל תיאטרון באר שבע

עינב שיף

6.8.2009 / 14:45

אחרי חמש וחצי שנות כהונה, ביקש דטנר לסיים את תפקידו ולא להמשיך לקדנציה שלישית בתפקיד. ההנהלה הציבורית של התיאטרון קיבלה את בקשתו

נתן דטנר, מנכ"ל והמנהל האמנותי של תיאטרון באר שבע, פורש. דטנר הודיע היום (ה') להנהלה הציבורית של התיאטרון כי ברצונו לסיים את הקדנציה הנוכחית, השנייה שלו במספר ולא להמשיך לקדנציה שלישית. בסך הכל כיהן דטנר בתפקידו 5.5 שנים. על פי הנהלים, הודעתו של דטנר מגיעה חצי שנה לפני סיום התפקיד, כלומר דטנר יפרוש בפברואר 2010.

ההנהלה הציבורית קיבלה את בקשתו של דטנר בצער רב. "חברי ההנהלה הציבורית וציבור העובדים שלו, מוקירים ומעריכים מאד את פועלו של נתן לטובת תיאטרון באר – שבע במהלך כל השנים, שבהם היה חלק בלתי נפרד ממנו, מכבדים את החלטתו, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית והאמנותית.", מסרה ההנהלה.

על פי נתוני התיאטרון, עלו בתקופתו של דטנר 27 הצגות בבכורה ובנוסף ביים דטנר 6 הצגות בעצמו. דטנר היה מהגורמים הבולטים שהביאו להקמת בית ספר למשחק ואמנויות הבמה בנגב. בתקופת דטנר נחנך המשכן החדש של התיאטרון בבאר שבע, שאירח השנה את פרס התיאטרון. באותו טקס זכה דטנר בפרס "שחקן השנה" על תפקידו כטביה החולב בעיבוד של "כנר על הגג".

  • עוד באותו נושא:
  • נתן דטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully