וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה במזל

עינב שיף

7.8.2009 / 13:22

ירון דנוך חוגג שלוש שנים למשכנו החדש של מועדון ברזילי ובוחר את חמש המסיבות הכי טובות שהיו שם

דריק מיי, ערב שבועות 2008 .

זה בוק שעבדנו עליו די הרבה ומאד קשה כדי להביא את הבן אדם. ידענו פחות או יותר למה לצפות כי הוא אגדה, אבל הוא הפתיע. הוא נפתח קצת ולא נגן רק טכנו כמו פעם. למשל הייתה חצי שעה של שיקגו האוס, מתוך השלוש וחצי ארבע שעות שהוא ניגן. גם הוא אמר שזה היה אחד הוייבים הכי טובים שיצאו לו לפגוש במסיבה בשנה האחרונה שלו.

מודסלקטור – מסיבת שנה למשכן החדש

היה יום הולדת עצום בזכותם. בשלב מסוים, מרוב שהיה לוהט, הם עלו על השולחנות, פתחו בקבוקי שמפניה והשפריצו על האנשים. הם היו מאד חמים בסצנה האירופאית ובאו בטיימינג שהם רותחים, שזה משהו שמאד חשוב לברזילי לעשות – למרות שלא תמיד אפשר.

דיפלו ב-29 באוגוסט 2008

אחרי שעשינו מסיבה עם דיפלו באומן 17 לפני שנתיים, שהיתה מאד מאכזבת, הוא מאד פיצה ותיקן את הרושם. זה החזיר את הוייב של המסיבה ההיא במועדון הכליף יפו. גם בכליף הוא הביא להיטים, כי זה דיפלו – הוא מנגן להיטים עם הראגאטון שלו – וזה אחלה.

דאסטי קיד בינואר 2008

אחרי פעם ראשונה מדהימה, הוא הפציץ עוד יותר. אם קודם הוא היה קצת מחתרתי ולא כולם הכירו אותו, במסיבה השניה הוייב של המסיבה הראשונה, הגלים שלה, נתנו פוש מאסיבי וכאילו הוא עשה תחרות עם עצמו. כולם חיכו לערב הזה וזה התפוצץ שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קאספה ורוסקו בספטמבר 2008

גם קאספה הגיע אלינו לבד וגם רוסקו, אבל כשהם באו ביחד הם שברו את המועדון. לברזילי כמועדון מוביל, מן הסתם, היה חלק בבניית האווירה של סצינת הדאבסטפ. במסיבה הספציפית הזו, באופן שונה מהמסיבות האחרות, היה משהו שקשה לי להצביע עליו. משהו יוצא דופן. האווירה הייתה קטלנית ומחשמלת.

ההשקה של אלבום הבכורה של אקסום

אקסום איתנו מהברזילי הישן. הם היו מופיעים עם סוליקו, הם היו הצמד הכי חם ומגניב ואמיתי שיש בעיר הזאת. הם יוצרים בהופעות שלהם אווירה פשוט מטורפת ומוזיקה היסטרית. הם פרפורמרים טופ קלאס, אין דברים כאלו בארץ. לא האמנו שיבואו כל כך הרבה אנשים. היה פשוט מדהים.


*יומולדת לברזילי, יום שישי, חצות, מועדון ברזילי, הרכב 13, ת''א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully