וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי האבא האמיתי של פריס ג'קסון?

עינב שיף

9.8.2009 / 9:24

השחקן מארק לסטר, סנדק שלושת ילדיו של מלך הפופ, טען כי הוא למעשה אביה של פריס ג'קסון והודיע כי הוא מוכן להיבדק בנושא

השחקן הבריטי מארק לסטר, סנדק ילדיו של מייקל ג'קסון, התוודה היום (ראשון) בפני המגזין הבריטי News of The World וטען כי הוא אביה של פריס ג'קסון, בתו של מייקל ג'קסון. לטענת לסטר, שאף הסכים להצטלם בווידאו עבור המגזין ולשוב על טענותיו, מלך הפופ ביקש ממנו בשנת 1996 לתרום זרע והוא נעתר. "זו הייתה מתנה עבורו, לא שולם שום כסף", אמר לסטר למגזין. "זה משהו שהיה לי הכבוד לעשות, הוא רצה ילדים באופן נואש". לסטר מצהיר אף כי הוא מוכן לעבור בדיקת אבהות שתוכיח את נכונות דבריו.

לדברי לסטר, דאגתו לעתיד הקשר שלו עם ילדתו לכאורה ועם שאר ילדי סנדקותו, היא זו שהביאה אותו לווידוי המפתיע. "עכשיו כשאמו של מייקל היא בעלת המשמורת עליו, הילדים הם מבודדים למעשה", אומר לסטר. "עד טקס האשכבה הייתי עם הילדים בקשר על בסיס שבועי. כעת אין לי שום קשר עם הילדים. שיחות הטלפון החוזרות שלי לא זוכות למענה והמיילים שלי נותרים בלא תשובה. זה לא מה שמייקל היה רוצה."

לסטר, 51, התפרסם בילדותו ככוכב הסרט "אוליבר!", שזכה בשישה פרסי אוסקר. בסוף שנות ה-70 פרש לסטר מעשייה קולנועית והפך למרפא בשיטות טבעיות. לסטר נודע בקשריו החזקים עם משפחת ג'קסון ושתי המשפחות בילו זמן רב יחדיו. לדבריו, פריס דומה להפליא לביתו הארייט.

  • עוד באותו נושא:
  • מארק לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully