וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: אורלי פרומן מנכ"ל משרד התרבות

עינב שיף

9.8.2009 / 13:45

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, פרומן עברה את השלבים השונים לפני אישור מינויה בממשלה, שהגיע היום. השרה לבנת: "פרומן תתרום רבות לפיתוח התרבות והספורט"

אושר מינויה של אורלי פרומן לתפקיד מנכ"ל משרד התרבות והיא תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים. המינוי אושר בישיבת הממשלה השבועית שנערכה היום (א'), לאחר שהמינוי אושר בוועדה של שירות המדינה, בכפוף לתקנון. כפי שפורסם בוואלה! תרבות, השרה לבנת פנתה לפני זמן מה לפרומן והציעה לה את התפקיד, לאחר שעורך הדין יהורם מלכה, המנכ"ל הזמני של המשרד הסיר את מועמדותו מהתפקיד.

פרומן (44), משמשת כיום כמנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, תפקיד אותו היא ממלאת זה שש שנים, במסגרתו אף זכתה בפרס המצוינות בניהול בשירות המדינה מטעם נציבות שירות המדינה. לפני כן מילאה פרומן את משנה למנהל אגף החינוך ומנהלת החינוך העל יסודי בעיריית רמת גן. הפרט הפיקנטי בעברה הוא שפרומן שיחקה בנבחרת ישראל לנשים בכדוריד. כיום היא נשואה ואם לשלושה.

"אורלי פרומן הינה מנהלת מצוינת אשר תתרום רבות לפיתוח התרבות והספורט בישראל", מסרה השרה לבנת. "בטוחני שמשרד התרבות והספורט בניהולה יעמוד ביעדים הגבוהים שהצבנו עם כניסתי לתפקיד. הצלחתה הינה הצלחת התרבות והספורט בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully