וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה ינון יקיר פסטיבל עכו

עינב שיף

9.8.2009 / 13:54

ראש מנהל התרבות היוצא נבחר על ידי צוות ההיגוי של הפסטיבל כיקיר הפסטיבל. אלא שינון הוא חבר בעצמו בצוות ההיגוי. הנהלת הפסטיבל: "מיכה הוצא מחדר הישיבות בזמן הצעת השמות וההצבעה"

פסטיבל עכו יעניק את עיטור "יקיר הפסטיבל" למיכה ינון, ראש מנהל התרבות היוצא. הנהלת הפסטיבל, שיתקיים זו השנה ה-30 בין התאריכים 8-4 באוקטובר (חול המועד סוכות), בחרה בינון בשל "תמיכתו החשובה להמשך קיומו וביסוסו של הפסטיבל וכן דאג בעתות משבר להעברת ניהול הפסטיבל מידי גופים חיצוניים לידי עיריית עכו", כפי שנכתב על ידי צוות ההיגוי של הפסטיבל.

אלא שעל פי אתר הפסטיבל ינון הוא חבר בצוות ההיגוי אשר מחליט על המועמדים והמקבלים של העיטור. מהנהלת הפסטיבל נמסר בתגובה כי "כאשר הוחלט על הענקת יקיר הפסטיבל השנה , מיכה הוצא מחדר הישיבות וללא נוכחותו הוצעו השמות ונעשתה ההצבעה בנושא."

עיטור נוסף הוענק לישראל דורון, ראש עיריית עכו משנת 1969 עד שנת 1983, על שקיבל את ההחלטה לקיים את הפסטיבל בעיר ודאג לבססו בשנותיו הראשונות. העיטורים יוענקו בטקס הפתיחה של הפסטיבל ב- 4 באוקטובר. תואר יקיר הפסטיבל מוענק החל משנת 2002. בין האישים שזכו בפרס נמצאים עודד קוטלר, יעקב אגמון ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מיכה ינון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully