וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח היחץ

עינב שיף

10.8.2009 / 7:10

אחרי קמפיין מתוקשר ובאז לא קטן, "כוח המחץ" כבש כצפוי את ראשות טבלת שוברי הקופות וניצח את הקומדיה של מריל סטריפ

קיץ 2009 ממשיך להראות שאם היית צעצוע מוצלח וגם סדרת טלוויזיה, הצלחתך כשובר קופות מובטחת: "כוח המחץ", המבוסס על חיילי הצעצוע של חברת "הסברו" והסדרה המצוירת, כובש את המקום הראשון עם 56.2 מיליון דולר בארצות הברית בסוף השבוע הראשון להקרנתו (וכ-100 מיליון בסך הכל בעולם), בהתאם לכל התחזיות. במקום השני נמצא “Julie&Julia" הקומדיה בבימויה של נורה אפרון ובכיכובן של איימי אדאמס ומריל סטריפ, עם רווחים בגובה 20.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון.

"כוח ג'י" אגר 9.8 מיליון דולר בשבוע השלישי להקרנתו ונותר יציב להפליא, יציב יותר מהארי פוטר שספג ירידה של 50.4 אחוז ברווחיו ונותר עם 8.8 בסוף השבוע הנוכחי. “Funny People" סוגר את החמישייה עם 7.86 בסוף השבוע, שמביאים לו 40.41 מיליון דולר בסך הכל.

"האמת המכוערת" הרוויח 7 מיליון דולר בסוף השבוע, קצת מעל הבכורה של המותן “A Perfect Getaway” בכיכובה של מילה ג'ובוביץ' המדהימה, שהרוויח 5.76 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע האחרון. גם “Aliens in The Attic" לא מתרומם עם 4 מיליון דולר לעומת 8 בסוף השבוע שעבר.

הטבלה נסגרת בשני סרטים המגיעים לטבלה משני כיוונים שונים. "Orphan" במקום ה- 9 נוחת על 3.73 מיליון דולר ברווחיו בסוף השבוע ואילו “(500) Days of Summer" מעלה את מספר בתי הקולנוע בו הוא מוקרן ורושם זינוק של 34.1 אחוזים ברווחיו, מ-2.7 מיליון דולר ל-3.725 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי, הרביעי להקרנתו בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully