וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער האמריקאי בחר: "דמדומים" ובריטני ספירס

עינב שיף

10.8.2009 / 9:47

"דמדומים" זכה ב-11 פרסים בטקס ה-"Teen Choice Awards" שנערך הלילה ואילו כוכבת הקוק זכתה בפרס מפעל חיים על פועלה עד כה

"דמדומים", סרט הערפדים המצליח בכיכובם של רוברט פטינסון וקריסטן סטוארט, כבש כצפוי את טקס ה"Teen Choice Awards" שהתקיים הלילה בהוליווד כשזכה ב-11 פרסים ביניהם "סרט הדרמה הטוב ביותר", פרסי השחקנים לפטינסון וסטוארט ועוד. קאסט הסרט הודה לקהל הצווח והזמין אותו להמתין ל-20 בנובמבר, אז עתיד לצאת “New Moon", סרט ההמשך המדובר.

בטקס בחרו כ-83 מיליון גולשים בגילאים 19-13 את הסלבריטאים, המוזיקאים והשחקנים האהובים עליהם בעשרות קטגוריות, שמסמלות באופן מציאותי למדי את מצב כוכבי הנוער בארצות הברית. על פי הטקס, מעמדה של מיילי סיירוס איתן למדי עם שישה פרסים והג'ונאס בראדרס, שגם הנחו את הטקס, עם חמישה פרסים. הסדרה החזקה בתחום הטלוויזיה היא "אחת שיודעת" שגרפה ארבעה פרסים ומפעלות זאק אפרון, שגרף פרסים הן על "שוב בן 17" והן על "היי סקול מיוזיקל 3".

כדאי לשים לב גם להצלחה הגדולה של הרכב הרוק פאראמור שזכה בטקס במספר פרסים, שכמו הרכב אחר, מקפליי, זוכה לאהדה גדולה גם בקרב בני נוער בישראל. כמו כן נראה שדיוויד בקהאם התאקלם היטב בארצות הברית, כשזכה בתואר האתלט המועדף על בני הנוער.

שיא הערב נרשם כשסיירוס הציגה את זוכת פרס מפעל חיים של הטקס שנערך זו הפעם ה- 12. בריטני ספירס, עוד לא בת 29 אך עדיין ראויה לפרס ה- “Ultimate Choice Award”. "אני מעריצה גדולה שלה", אמרה סיירוס לפני שהעניקה לה את הפרס בדמות הגלשן המוענק לנבחרי הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully