וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהרגלי הצריכה

עינב שיף

11.8.2009 / 5:22

הקרסיטרז לא רצו לסמוך על הרדיו, אז הם הוציאו סינגל חדש דרך משחק מחשב שמאפשר הורדה בחינם של השיר

הרכב ה- Carsitters מצא דרך מקורית להפיץ את הסינגל החדש שלו, “Boy Meets Girl". במקום להמר על השמעות רדיו או חשיפה ברשת, הלהקה החליטה להקים באתרה מיני משחק מחשב, המזמין את הגולשים לפגוע בחברי ההרכב ומי שמשיג למעלה יותר מ- 60 נקודות, יוכל להוריד את הסינגל בחינם. כדי לדעת האם זה בכלל כדאי, השיר עצמו מתנגן גם תוך כדי המשחק.

"באופן כללי, כל מה שקורה היום באינטרנט פשוט קורה יותר מהר, אינטנסיבי, לכולם ומידית", אומרת לוואלה! תרבות נעה מרגלית מההרכב. "אנחנו מצפים גם מעצמנו לצאת עם הדברים הכי מקוריים וזה הרעיון שעלה בסיעור המוחות של אנשים שמתעסקים גם במוזיקה וגם בשאר עולם המחשבים והאינטרנט. זה גם נורא כיף, אתה לא צריך להיות גאון בשביל זה."

זה מתוך תחושת מצוקה עם מה שקורה בעולם הסינגלים כיום?

"לא, עצם זה שעולם האינטרנט גדול כל כך, התחרות הוא מי מחדש ומי מקורי וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. המטרה פה היא לא הורדה בחינם, אלא שהאדם יקשיב וישמע את השיר."

יש קשר בין להקות אלמוניות וחידושים טכנולוגיים לעומת הכבדות של האמנים הגדולים, שמאמינים בדרך המסורתית יותר?

"האמנים הגדולים, בגלל שהם גדולים, לא צריכים לעשות עוד רעש מסביב. אנחנו חדשים ורוצים להתבלט. אבל צריך לזכור שאפילו רדיוהד עשו גימיק וגם פרינס – לכולם קשה וכולם צריכים להתעלות מעל מה שהיה פעם"

ומה מתוכנן לאלבום?

"יש גם הרבה הפתעות להמשך הדרך, בעיקר ליציאה של האלבום. האלבום ייצא ב-26 באוגוסט ואנחנו חוגגים אותו בהופעה בבארבי עם פטריק סבג ועידן אלתרמן. לקראת היציאה של האלבום בהחלט יהיה עוד משהו מעניין מהתחום"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • carsitters

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully