וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הרג את מייקל ג’קסון? המשטרה לא מספרת

עינב שיף

11.8.2009 / 2:15

המשטרה מבקשת לעכב את דו"ח הנתיחה, השופט מאשר להוציא סרט מהחזרות האחרונות ואירוע המחווה לזכרו נודד לאוסטריה. מייקל ג'קסון מת, אך מסרב לרדת מהבמה

משטרת לוס אנג'לס ביקשה הלילה (שלישי) שלא לשחרר את דו"ח נתיחת הגופה של מייקל ג'קסון. סוכנויות הידיעות מדווחות הלילה כי לאחר השלמת דו"ח הנתיחה, ביקשה המשטרה ממשרד הפתולוג להותיר את המסמכים חסויים מעיני הציבור בשל החשש לפגיעה ב"יושר החקירה", כפי שמסרה המשטרה בהצהרה.

החלטה זו ממשיכה לחזק את הספקולציות באשר לנסיבות מותו של מלך הפופ בהמשך לפרסומים השונים אודות מעורבותו של רופאו של ג'קסון, ד"ר קונרד מוריי.

לצד נושא זה, היה זה לילה עמוס בחדשות בנוגע למלך הפופ. בלוס אנג'לס אישר בית המשפט הפקת סרט מחומרים שצולמו בחזרות בהן כיכב ג'קסון לקראת סיבוב הקאמבק שלו. זאת, לאחר שעותק מהחוזה בין חברת AEG לג'קסון הועבר לאמו של מייקל, קתרין. חברת סוני שילמה כ- 60 מיליון דולר עבור זכויות השימוש בחומרים והסרט צפוי לעלות לאקרנים, כך על פי החברה, כבר ב- 30 באוקטובר.

חלקים מהסרט יוקרנו בתלת מימד ועל פי במאי מופע הקאמבק, קני אורטגה, הוא עתיד להציג את ג'קסון כאחד הבדרנים הגדולים שהעולם אי פעם ידע. "אנשים יראו עד כמה הוא נהנה מהתהליך", הוסיף אורטגה. בנוסף, השופט אישר כי צוואתו של ג'קסון מייפה את כוחם של עורכי דינו לחתום על עסקה לפרסום הביוגרפיה שלו מחדש וכו לשווק מוצרים שונים תחת המותג מייקל ג'קסון. בנוסף, מינה בית המשפט עורך דין נפרד לילדיו של ג'קסון שייצג אותם בבית המשפט למקרה שהאינטרסים של בעלת המשמורת, אמו של ג'קסון, אינם חופפים לאלו של הילדים.

ובינתיים, באירופה, מתהווה מופע מחווה לג'קסון שיכלול את הכוכבים הגדולים בעולם לצד משפחתו. חברת World Awards Media GMBH הודיעה כי החל מה- 20 באוגוסט תחל למכור כרטיסים לאירוע, שתאריך היעד שלו הוא המחצית הראשונה של חודש ספטמבר. על פי הדיווחים, המופע יתקיים בארמון שונרברון שבוינה, בו התגורר הקיסר פרנץ יוזף. על פי אחיו של ג'קסון, ג'רמיין, וינה הייתה עיר יקרה לליבו של אחיו המנוח ולכן היא נבחרה כיעד המועדף. זאת, למרות שרבים ציפו כי מופע מחווה ייערך ב- O2 בלונדון, האצטדיון בו ג'קסון אמור היה לבצע את הקאמבק שלו. טרם ברור כיצד תגיב חברת AEG, אשר הפיקה את מסע הקאמבק של ג'קסון לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully