וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולוש - "People of The Street"

עינב שיף

12.8.2009 / 3:03

הקרנת בכורה לקליפ החדש של להקת הFאנק-ג'אז הירושלמית, שיושק מחר בהופעה מיוחדת. בהזדמנות זו, דיברנו עם רבל סאן על חוויות, באני סיגלר וכמובן - חוק ילדי הפליטים

יח"צ - חד פעמי

רבל סאן מלהקת הג'אז-Fאנק קולולוש לא הרגיש הרבה פעמים בחיים שלו כמו כוכב. לפחות לא עד הזמן שהוא הגיע לפסטיבל הג'אז של מונטריאול. "שמע, זה היה מדהים שם מאן", הוא אומר לוואלה! תרבות לכבוד השקת הקליפ החדש של הלהקה, מחר (ה') במועדון הקומפורט בתל אביב. "מרגע שירדנו מהמטוס, קיבלנו רק אהבה משוגעת מאן. ראינו הופעות מעולות, ההופעה שלנו הייתה מדהימה עד כמה שמותר לי להגיד את זה על הופעה שלנו. התייחסו אלינו כמו 100 אחוז VIP, התייחסו אלינו כמו כוכבים"

סקס, סמים ורוקנרול?

"מאן, אנשים עם חברות בבתים, אסור להגיד דברים כאלו!"

זה היה הקיץ של קולולוש בצפון אמריקה. בזכות פרומוטר אגרסיבי שהאמין בכישרון של החבורה הירושלמית, הלהקה חזרה לחוף המזרחי והמערבי וגם לקנדה כדי להופיע במספר אירועים, כולל הופעה על משחתת עם ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג וגם איחוד מחדש עם המפיק זוכה הגראמי דיוויד אייבורי. בדרך, הלהקה זכתה לקידום נאה מהערוצים של נשיונל ג'יאוגרפיק והעמוד הראשי של מייספייס, שהרימו את האווירה. "היינו גם באמריקה הקיץ ולפני כן באירופה", מסביר סאן, "ובשניהם הכיוון שמסתמן הוא טוב מאד, כך נצטרך לתמרן בין שתי הקצוות האלו. . אנחנו מקווים שהכל יימשך בכיוון הנכון כמו עכשיו, אנחנו מודים לאלוהים על מה שיש לנו עד עכשיו, שאנחנו בכלל מסוגלים להקליט ולעשות מוזיקה. אנחנו לא משוגעים, אנחנו מבינים שזו ברכה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מה עם אלבום שלישי? מה בתכנון?

"אתה לא מבין בכלל מה אנחנו מתכננים. הקלטנו שירים מתי שרק יכולנו בשנה האחרונה. אני לא יודע להגיד לך איך הוא להישמע, אבל בהחלט יהיה לנו אלבום חדש ומשוגע בסתיו הקרוב".

הלהקה מתכננת להמשיך את שיתוף הפעולה עם אגדת הסול, באני סיגלר, עמו עבדה הלהקה גם באלבומם האחרון, “Elements of Sound". "הבן אדם הזה הוא חתיכת טיפוס", מספר עליו סאן. "הוא מנטור שלנו, הוא בעסק הזה לפני שנולדנו. הוא לוקח אותנו בעליות ובירידות, יש לו את הגישה הזו שעוזרת לך ללמוד ממנו ומצד שני הוא לא מפחד לצחוק אתך ולהשתעשע אתך כשצריך".

מה העצה הכי טובה שהוא נתן לך?

"לפני כמה שבועות כשסיימנו להקליט. הוא הסביר לנו את הנוסחה לכתוב את הלהיט – פשוט לכתוב מלא שירים מכל הסוגים, בלדה, פזמון מהיר, כלומר מה שהוא הסביר הוא שאין נוסחה אחת, כי אין לך מושג מה יהיה הלהיט, אבל בסוף נדפוק אותו כמו שפטיש דופק מסמר"

לא מזמן אתה היית בסכנת גירוש מהמדינה. מה יש לך להגיד על החוק החדש נגד ילדי הפליטים?

"אני שונא לחשוב על אנשים אחרים שיהיו בעמדה שבה הייתי. אני מקווה שבעזרת ה', מדינת ישראל תרחם על הפליטים והמצב הרע שלהם. אני לא יודע מה המדינה צריכה לעשות, אבל אני חושבת שהיא צריכה לחשוב על טובת הילדים לפני שהיא פועלת."

קולולוש יופיעו מחר (ה') במועדון הקומפורט 13 בתל אביב, לרגל השקת הקליפ החדש. בהופעה יתקיים שיתוף פעולה ראשוני עם הדי ג'ייז KashaBasha החל משעה 22:00. הקליפ שלפניכם צולם בפלורנטין ובפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully