וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

13.8.2009 / 2:58

תלת מימד להיטי, קומדיה רומנטית שוברת קופות וסרט ישראלי אחד עם צחי גראד וליאור אשכנזי. אלו הסרטים החדשים שעולים היום על המסך הגדול

כוח ג'י

שובר הקופות התלת מימדי בבימויו של היוט יטמן ובדיבובם של ניקולס קייג', סטיב בושמי, פנלופה קרוז וסם רוקוול. "החיות נראות יותר מציאותיות מבני האדם", נכתב באובזרבר האנגלי, "אך מדובר בקומדיה חמודה באופן כללי". לעומת זאת, בדאלאס מורנינג ניוז כותבים "הדבר הכי מפחיד בסרט הוא כשאומרים שהעולם עומד להיהרס בעוד 30 דקות. אז אתה מתחיל לחשוש שנשארה לפחות עוד חצי שעה לסרט" (89 דקות)

האמת המכוערת

קומדיה רומנטית בבימויו של רוברט לוקטיץ' ובכיכובם של קתרין הייגל ("האנטומיה של גריי"), ג'רארד באטלר ושריל היינס ("תרגיע") שהגיעה גבוה בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית. "לא תמצאו סרט עם יותר שנאת נשים", כתב הדיילי מייל בקיצוניות אופיינית. "הרגשתי שהתסריט נכון ללפני 150 שנים", כתב מייקל פיליפס, המבקר הבכיר של השיקגו טריביון. "למרות המגרעות, הסרט מצליח להקסים", כתבו במיניאפוליס סטאר (101 דקות)

אילי ובן

סרט הביכורים של אורי רביד שהוקרן בפסטיבל חיפה, בכיכובם של צחי גראד, ליאור אשכנזי, יעל הדר, יובל שבח ואפילו ניסן נתיב זיכרונו לברכה. לאחר הקרנתו שם כתב יאיר רווה, בעל בלוג הקולנוע "סינמסקופ" כי מדובר בהפתעה נעימה. "סרט חינני להפליא", כך הוא מתאר אותו (89 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully