וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכות חדשות

עינב שיף

13.8.2009 / 16:03

מסע אימוץ באוקראינה, דמויות שונות במשפחה המרכזות את כל מבטן לעבר הטלוויזיה, עבודות שנעשו על קרשי סקייטבורד ופחיות, ועוד

*מגדל משה אביב ברמת גן (ז'בוטינסקי 7). בלובי של המגדל תיפתח ביום ראשון תערוכת הצילום "בעקבות הלב" של אורית פרי. תצלומיה של פרי מתעדים את מסע האימוץ שלה באוקראינה שנמשך חודשיים עד ששבה לארץ עם תינוקה החדש. פרי עוסקת בסיטואציה המורכבת ובקשיים של התהליך. לדבריה, "בית הילדים (הספציפי שבו היא ביקרה) מגדל כ-400 ילדים עד גיל 4, בתנאים מחפירים, כשלאחר גיל זה, הם עוברים לבית ילדים אחר. בכל קבוצה יש כ-12 ילדים צפופים בלולים. למרבה הפלא, עם כל התנאים הללו, הילדים המדהימים האלה, עדיין מחייכים. עדיין רועשים ודורשים תשומת לב, מגע ואהבה". את התערוכה אוצר גיא עולמי. בעת הצגת התערוכה תתקיים מכירה פומבית של התצלומים, שכל הכנסותיה יועברו לילדי עמותת "משאלת לב".


*גלריה טובה אוסמן בתל אביב (בן יהודה 100). ביום שלישי תיפתח תערוכתו של גיל אלרואי "אפשר טלוויזיה?", המורכבת מתצלומים המתעדים דמויות שונות במשפחה המרכזות את כל מבטן לעבר הטלוויזיה. בכל התצלומים מכשיר הטלוויזיה עצמו נמצא מחוץ לפריים. ד"ר טל פרנקל אלרואי כותבת בטקסט התערוכה כי הוצאת הטלויזייה כאובייקט אל מחוץ למרחב הצילום "משאירה את המבט העירום בלב העניין".

*גלריה אלפרד בתל אביב (פלורנטין 13). בשבת תיפתח בגלריה "ראש פיה", תערוכת יחיד של אילן יונה, המציג הדפסים דיגיטליים ועבודות וידיאו. יונה, שסיים אשתקד את לימודיו במדרשה לאמנות בבית ברל, מסב את חלל הגלריה לחלל דמוי חנות של פיות ואת חלון התצוגה הוא הופך לחלון ראווה. בחלל ה"חנות" עוסק יונה בשלבים שונים של ייצור, שיווק וצריכה של פיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וידיאו-דאנס של אוהד פישוף ונעה צוק במתחם דלאל בת"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

*מתחם דלאל בתל אביב (כל ישראל חברים 5, נוה צדק). מחר ובשבת (בשעות 19:00-23:00) יתקיים "קונפליקט בתנועה", אירוע וידיאו-דאנס בהשתתפות 16 אמנים. בין המשתתפים: רומי אחיטוב, אוהד נהרין, אוהד פישוף, נעה צוק, נועה שדור ותום פניני. את התערוכה אוצר יחזקאל לזרוב.

*ועוד. ב"סקצ'בוק" בתל אביב (טשניחובסקי 5) תפיתח היום התערוכה "All A Board", שבה משתתפים 50 אמנים מתחומים שונים, בהם מקעקעים, אנשי תרבות, אמני רחוב וצלמים. הם יציגו מגוון של עבודות שנעשו על קרשי סקייטבורד ופחיות. בצוותא בתל אביב (אבן גבירול 30) תיפתח ביום רביעי "מופשטת", תערוכת ציורים של ז'קלין כהן, העוסקת בעירום נשי ובתנועה. תערוכת מכירה של האמן ניצן דוד המרמן תתקיים מחר בשעות 12:00-18:00 בסטודיו שלו בתל אביב (תושיה 19, קומה ג'). השבוע נפתחה התערוכה "עוצמת נשים" במוזיאון יהדות איטליה בירושלים (הלל 27). התערוכה, שאצרה פולינה לוי אשכנזי, מורכבת מתצלומים עתיקים, רקמות, כלי בית ומלבושים של נשות יהדות איטליה. בשבוע שעבר נפתחה בגלריה החדר לאמנות עכשווית בתל אביב (דב הוז 25) התערוכה "כתום היום" של רתם רשף (אוצרת: גילית פישר).


*שיח גלריה. במוזיאון בת ים (סטרומה 6) יתקיים בשבת ב-12:00 מפגש עם שי עיד אלוני והדס חסיד במסגרת התערוכה "פקטורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירתה של ז'קלין כהן, מתוך התערוכה של ז'קלין כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully