וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ סנדובל מציגים: תענוג איטי ומתפתח

אלון עוזיאל

13.8.2009 / 14:06

לקראת פתיחת שנת הלימודים החליט אלון עוזיאל לעזוב את עבודת היום ולהקדיש את כל מרצו להתנדבות במתנ"ס

Hope Sandoval & The Warm Inventions / Satellite (דקה 00:00)

זריזי השועל לא היה עושה זאת מהר יותר. שמונה שנים חיכינו למשהו מהופ סנדובל ואז, סתם פתאום, לפני חודש, היא הודיעה שיש לה אלבום מוכן. לא עבר שבוע וקיבלנו סינגל ולפני מספר ימים, גם דלף האלבום המלא, "Through The Devil Softly". בום. תענוג. הקטע הנ"ל סוגר את האלבום החדש והוא בהחלט השיר הכי אווירתי ומונוטוני מתוכו - מה לעשות, אני סאקר של התפתחות איטית ומינימליזם.

Radiohead / Harry Patch ,In Memory Of (דקה 04:26)

הארי פץ' היה אחרון ותיקי המלחמה הבריטים של מלחמת העולם הראשונה. כלומר, עד החודש שעבר הוא היה בחיים, וכל האחרים נפלו כמו זבובים. בסוף, בגיל 111, גם הוא הלך לעולמו, ותהרגו אותי למה, אבל את תום יורק זה ממש ריגש. הוא כתב לו שיר, שיצא כסינגל דיגיטלי בודד - כנראה המודל שרדיוהד החליטו שיחליף את קונספט האלבומים - וקצת מזכיר בריחוף שלו את "Motion Picture Soundtrack" המושלם שסוגר את "Kid A". הרווחים אגב, הולכים לצדקה, אז אם אכפת לכם מגיבורי מלחמה בריטים, תיקנו אותו ותפסיקו להלחם על הכיס שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Lumina / I'll Be With You (דקה 09:44)

לומינה הוא פרוייקט הצד של סולן Horrors פארין בודווין והשיר הנ"ל הוא גרסת כיסוי לקטע באותו השם של הבלק ליפס. כהרגלו, בודווין הוציא תוצר שונה לחלוטין מהמקור. עגום יותר, אפרורי יותר ולא מעודד כלל.

Castanets / Worn From The Fight (With Fireworks) (דקה 12:31)

ריי רפוזה חוזר עם שיר פשוט שיורה את הרגש באופן הכי ישיר וחסר משחקים שאפשר. לפעמים משפטים כמו "יש לך אותי/ תמיד היה לך אותי" זה כל מה שצריך לשמוע.

Yoni Wolf / Shoot The Singer (דקה 15:01)

מאז שיצא "Elephant Eyelash", האלבום השני של Why?, לא מפסיקים להשוות את המוזיקה שיוני וולף יוצר לזו של פייבמנט. עכשיו וולף עצמו שם סוף לספקולציות, הקליט קאבר לפייבמנט וכאילו צעק, "כן, אני מושפע מהם, אז מה"?

Takako Minekawa / Drive My Car (דקה 18:00)

טקקו מיניקאווה היא - כאילו שלמישהו היה ספק - זמרת יפנית מתקתקה שעושה פופ כיפי ומחויך. לעיתים, כשהיא רוצה להרגיש חכמה, היא פונה לכיוונים של אלקטרוניקה ניסיונית. בכדי שיהיה לכולם קל לאכול אותה, למיקס נכנס הקאבר הקליל שהיא עשתה ל-"Drive My Car" של הביטלס אי שם ב-1995. אה כן, זה הזמן להגיד שהגברת לא צעירה ולחלוטין נכנסת לקטגוריה של מה שהמבוגרים אוהבים.

Girls / Lust for Life (דקה 20:07)

גם "Lust for Life" הוא לא שיר חדש, כבר בערך שנה שהוא מסתובב לו ברשת. אבל עכשיו - באמת הגיע הזמן - יצא הקליפ הרשמי שלו, ובתחילת ספטמבר יגיע גם 7 אינץ' איתו ועם בי-סייד בשם "Life in San Francisco". בסוף ספטמבר נקבל גם את אלבום הבכורה המלא של Girls. בכל אופן, ההוצאה הרשמית של הסינגל היא תירוץ מצוין להציף את הקטע המעולה בחזרה למעלה ולהכין אתכם לאותו אלבום בכורה, שכל הסימנים מראים שהוא יהיה יותר חם מהשמש.

Vivian Girls / Can't Get Over You (דקה 22:23)

"Everything Goes Wrong", האלבום החדש של הויויאן גירלס דלף גם הוא ותוך שמיעה אחת אפשר להבין שהבנות הפכו ללהקה מבריקה שיודעת לכתוב שירי גאראג'-פופ קליטים וכיפיים מבלי לוותר על הפאסון.

The Almighty Defenders / Cone Of Light (דקה 25:55)

ה-Almighty Defenders הם שילוב של הבלק ליפס, BBQ וקינג קהאן. אתם יכולים לדמיין בדיוק איך הסינגל החדש שלהם נשמע.

HEALTH / Before Tigers (דקה 29:08)

הלת' לא אוהבים לעשות נעים באוזן. מבחינתם, הבריאות מגיעה כשיש צלילים צורמים, גיטרות דופקות או סתם קידוחים חסרי חן ברקע.

Fuck Buttons / Surf Solar (דקה 32:33)

ואם כבר אנחנו באווירה לא קומוניקטיבית במיוחד, אז כדאי לדעת שגם לפאק באטונס יש קטע חדש והאמת, הוא בנוי הרבה יותר כ"שיר" מאשר כל מה שהם הוציאו עד היום. עוד לא החלטתי אם אני בעד ההתפתחות הזו או לא - דווקא אהבתי אותם כשהם היו יותר בקטע של רעש סטטי, אבל יש גם משהו בלכלוך המכוון ובסאונד המעוך של "Surf Solar" - עכשיו רק צריך להחליט אם המשהו הזה טוב או רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully