וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תיקח את גמר תחרות להקות הרוק?

עינב שיף

14.8.2009 / 3:00

תחרות ה"ז'אן ז'אק גולד סנר" תיערך ביום א' במועדון הבארבי בתל אביב, וואלה! תרבות מציגה לכם את חמש העולות לגמר ואתם תכריעו - מי תהיה להקת הרוק המבטיחה של התקופה

מרחב היצירה החשוב על שם ז'אן ז'אק גולדברג יערוך את גמר תחרות ה"ז'אן ז'אק גולד סנר" ללהקות רוק צעירות. הגמר, בהנחיית יואב קוטנר ייערך במועדון הבארבי בתל אביב בין חמש הלהקות שעלו בשני מקצי חצאי הגמר שנערכו במועדון. לכבוד האירוע, וואלה! תרבות עורכת לכם היכרות עם חמשת ההרכבים המועמדים לפרס – הקלטת סינגל מתנה ואירוח באולפן השקוף בערוץ 24.

Elizabeth

הלהקה בת ששת החברים הוקמה בדצמבר שעבר, עם יהונתן שוגר, בר דוידוביץ', איתי בנדט ורוי שמר שעדיין בצבא, שלומי לוי הסולן וכותב השירים אחרי הצבא ועדן אטד שעוד לא התגייס. הלהקה עובדת בימים אלו על מופע שלם, כמו גם על כתיבה ועיבוד של שירים חדשים. "כולנו חברים טובים", הם אומרים לקראת הגמר. "אצל חלקנו זה מעבר למוזיקה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Elizabeth/מערכת וואלה!, צילום מסך

San Pedro

ההרכב קם בספטמבר 2008, הופיעו עשרות פעמים החל מהאולפן השקוף ועד פסטיבל ארטישוק. בלהקה חמישה חברים – יותם פור, דניאל מלחי, נבו סגל, עידן ברוטמן ואלעד אפרתי והם מסבירים כי הסגנון הוא "רוק אלטרנטיבי,אלקטרו,שמשתדל לשמור על ראש פתוח מוזיקלית עם נגיעות FUNK,פסיכדלי ועוד". הלהקה זכתה במקום השני במקצה הראשון של התחרות, בתיקו עם להקת Stainless.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאן פדרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחתונים

הלהקה שזכתה במקום הראשון במקצה הראשון של התחרות מכנה את הופעתה במועדון הבארבי בתואר "עילוף". מעבר לכך הם פשוט להקת רוקנרול שעבדה כמעט שנה בחדר החזרות של הז'אן ז'אק. הם חמישה חברים בלהקה והם מבקשים שתביאו משקולות, "אלא אם בא לכם לעוף באוויר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Inspite

הלהקה קיימת כבר 5 שנים. השם נבחר כיוון שארבעת חברי הלהקה הצליחה להתגבר על שלל תקלות לוח הזמנים כמו צבא, לימודים ושאר ירקות כדי להמשיך ולדבוק במוזיקה. אחרי שנת הפסקה לטיולים וכדומה חזרה הלהקה להופעות והקלטות עצמאיות. את הכרטיס לתחרות הם קיבלו במקרה, לאחר שלהקה אחרת פרשה מהתחרות ולמרות ההתראה – הם עלו לגמר. חברים בהרכב: דניאל ליבר, יונתן סננשיין, אורלין מרלין אטיאס ואדם פרנצי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Inspite/מערכת וואלה!, צילום מסך

Stainless

לזוכים במקום השני בסבב ב' של הגמר יחד עם סן פדרו אין הרבה מה לומר. כנראה שתצטרכו לשמוע אותם ביום א', במועדון הבארבי בתל אביב בשעה 22:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully