וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יתארח בועידת המוזיקה?

עינב שיף

16.8.2009 / 8:00

סדנת אמן של ג'יי מאסקיס, ביקורים של פרומוטרים נחשבים ואורחים ישראלים כמו עברי לידר ויזהר אשדות

נחשפה רשימת האורחים בועידת המוזיקה של היינקן, המתוכננת ל-1 ו-2 בספטמבר, לפני ההופעות של פיית' נו מור ו-MGMT. האורחים שיגיעו לישראל יעבירו סדנאות וכנסים בתחום ההתמחות שלהם, בשיתוף עם גורמים בכירים בתעשיית המוזיקה הישראלית. המשתתפים הם בריאן שוורץ, מנהל חברת BleeMusic, המנהלת את דינוזאור ג'וניור איתם יגיע שוורץ לישראל; ג'רי בלייר, ממייסדי חברת Fuerte Group המנהלת את מיקה ובכיר לשעבר בחברת קולומביה; צ'רלי פרזבורג, מנהל המהדורה הבריטית של מגזין ההופעות הפופולרי Pollstar; מארק קייטס, מייסד ומנהל חברת Fenway Recordings המנהלת את MGMT שמופיעיםבפסטיבל ואמנים כמו הדאבס, הקריבס ומישן אוף בורמה.

כמו כן יגיעו הפרומוטרים ג'ייסון אבי, פול אמבך מחברת הענק Live Nation, דראגן ניקיטוביץ' מסוכנות ג'ויברינגר מיוזיק וכן אדי לורנס, עורך המוזיקה של טיים אאוט לונדון. מחברת Alive Productions נמסר כי ג'יי מאסקיס, סולן דינוזאור ג'וניור יערוך כיתת אמן. כמו כן אומרים בהפקה כי חלק מהאמנים אשר יופיעו במסגרת הועידה (פיית' נו מור, MGMT ופאט מאהוני וג'יימס מרפי) ייקחו חלק בוועידה.

ומי הישראלים שיגיעו?

בצד הישראלי יתארחו בוועידה מוזיקאים כמו עברי לידר, יזהר אשדות, תמיר מוסקט מהבלקן ביט בוקס, קוואמי ושרון קנטור. מצד התעשייה יגיעו עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מנכ"לית NMC-הד ארצי, פנינה אדרי, רוני בראון, מנכ"ל הליקון ואיריס בק, מנכ"לית קבוצת מקאן אריקסון. מהפקת הועידה נמסר כי הועידה מיועדת לאנשי תעשיית המוזיקה, אולם ישנם מספר מקומות מצומצם לקהל הרחב, המותנה בהרשמה באתר היינקן ישראל.

"מדי שנה פורשת היינקן את חסותה על מופעים בינלאומיים, במסגרת פרוייקט Heineken Vibes, כחלק מהחיבור של היינקן לעולם המוזיקה", אמר מור גלברט, מנהל מותג היינקן בישראל. השנה בחרנו לעלות מדרגה ולשלב בין ועידת מוזיקה ופסטיבל בינלאומי. מהלך זה מסמן שלב באבולוציה של תעשיית המוזיקה המקומית, ומהווה עליית מדרגה להשתלבותה בתעשייה העולמית. במהלך חדשני זה, הנתמך על ידי היינקן העולמית, משקיעה היינקן משאבים רבים מתוך רצון להוביל ולחדש לקהל הישראלי".

הועידה תעסוק בשאלות המטרידות את תעשיית המוזיקה, כגון עתיד תעשיית המוזיקה בעידן הדיגיטלי, חשיבותם של סיבובי ההופעות, הפיכת אמנים לאייקונים, שיווק דרך תעשיית הניו מדיה ועוד. הועידה תיערך בשעות היום ובשעות הערב ייערך הפסטיבל בראשות פיית' נו מור, דינוזאור ג'וניור ומונוטוניקס (1 בספטמבר) ו- MGMT, Dallas Guild וסט דיסקו של ג'יימס מרפי ופאט מאהוני מ- LCD סאונד סיסטם (2 בספטמבר). עלות כרטיס לערב הראשון עומדת על 289 שקלים ונותר מספרים כרטיסים מצומצם לערב זה. עלות כרטיס לערב השני עומדת על 220 שקלים, המכירה נעשית דרך משרד הכרטיסים "הדרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully