וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו כוח המחץ לא יעצור את החייזרים

17.8.2009 / 10:52

שובר הקופות של השבוע שעבר מפנה מקום ל"District 9", דרמת מד"ב שרוכבת היטב על גב המפיק שלה, פיטר ג'קסון

סוף השבוע באולמות הקולנוע ברחבי ארצות הברית וקנדה החזיר את החייזרים לאופנה. הסרט "District 9", דרמת המד"ב מבית היותר של פיטר ג'קסון כמפיק, עלה מעל הציפיות וגרף 37 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. הצלחת הסרט היא על אף חוסר נסיונו של הבמאי הטירון, ניל בלומקאמפ ובזכות מסע שיווקי מבריק שהדגיש את ג'קסון כמפיק הסרט והצגת הסרט בפסטיבל הקומיק- קון האחרון שהגביר את ההתרגשות של מעריצים ובלוגרים ברחבי הרשת.

חבורת "כוח המחץ" נאלצת להסתפק השבוע במקום השני עם ירידה הגיונית למדי בהכנסות של 59% ל-22.5 מיליון דולר בסוף השבוע וסך כולל של 98.8 מיליון דולר לאחר 10 ימים של הקרנות. עלות הפקת הסרט היא 175 מיליון דולר ובאולפני פרמאונט צופים לסגור את הנתונים של צפון אמריקה עם 150 מיליון דולר, בלי להחשיב את נתוני הצלחת הסרט בעולם.

"אשתו של הנוסע בזמן", על משבצת הרומנטיקה הבדיונית, פתחה את נתוני סוף השבוע עם 19.2 מיליון דולר, אחרי מסע יחסי ציבור ארוך ואינטנסיבי בארצות הברית. הסרט בכיכובם של רייצ'ל מק'אדמס ואריק בנה קודם באגרסיביות בכל תכניות הבוקר והאירוח בארצות הברית, אך ספג מכה קשה מהמבקרים, מה שהוביל לירידה מיידית של 17% בשבת, אחרי פרסום הביקורות.

חוסר ההתלהבות מהקומדיה הרומנטית של בנה ומק'אדמס קשורה כנראה לעודף ההתלהבות מהסרט בכיכובה של מריל סטריפ, "ג'ולי וג'וליה" שנהנה בין שישי לשבת מעלייה של 17% בהכנסות, אחרי שפתח בשבוע שעבר באופן מוצלח למדי. שני הסרטים יושבים על אותה משבצת הפונה לנשים והאחרון השיג 12.4 מיליון דולר בהערכה, וסך כולל של 43.7 מיליון דולר ב-10 ימים.

הגרבילים, האוגרים או איך שלא תרצו לקרוא לחיות האלה של "כוח ג'י", מככבים במקום החמישי בטבלת שוברי הקופות עם הכנסות של 6.91 מיליון דולר וסך של 99 מיליון לכיס של אולפני דיסני. הסרט צפוי לחצות את קו 9 הספרות מתי שהוא במהלך השבוע הקרוב, כך על פי ההערכות.

במקום השישי, עם פתיחה עלובה למדי, הקומדיה החדשה "The Goods: Live Hard, Sell Hard" בכיכובו של ג'רמי פיבן ("הפמליה") ולצדו הקומיקאי העולה, אד הלמס ("המשרד", "אחרי החתונה עוצרים בוגאס"). ההצלחה של פיבן בטלוויזיה לא תורגמה למזמונים על המסך הגדול, עם פתיחה של 5.4 מיליון בלבד לקומדיה המדורגת R.

לעומתו הארי פוטר ממשיך להביא תשואה נאה עם סכום הכנסות זהה בסוך השבוע האחרון וסך כולל של 283.9 מיליון דולר עד כה. "האמת המכוערת" נאלץ להסתפק במקום השמיני אחרי הקוסם המחונן עם 4.5 מיליון דולר, אחריה האנימציה היפנית "פוניו" של מיאזאקי עם 3.5 מיליון דולר.

את המקום העשירי הנועל את הטבלה תופסים שני סרטים: סרט האינדי "(500) Days of Summer" והקומדיה מבית אפטאו "אנשים מצחיקים" , שניהם גרפו 3 מיליון דולר בסוף השבוע, הראשון עם סך של 18 מיליון דולר מפתיעים, השני עתיד לסכם את שהותו בטבלה עם 47.9 מיליון דולר בסיכום הכולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully