וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי את המופע הטוב בעולם"

עינב שיף

17.8.2009 / 16:43

ליידי גאגא דפקה הופעה במסיבת העיתונאים שנערכה לכבודה היום בתל אביב, לקראת ההופעה מחרתיים בגני התערוכה. היא רק לא רוצה לספר מה היא חושבת על בר רפאלי

שי אוקנין

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ליידי גאגא קיימה היום (ב') מסיבת עיתונאים לקראת הופעתה ביום ד' במסגרת פסטיבל "נון סטופ מיוזיקס" שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב. לפני האירוע, נתבקשו העיתונאים שלא לשאול שאלות על זהותה המינית של גאגא, כנראה בשל ריקושטים לסרטון שרץ בימים אלו ברשת, בו הצצה מקרית של מצלמה מתחת לשמלתה הקצרה והחשופה של גאגא מעלה תהייה לגבי קיומו של איבר מין זכרי.

גאגא עלתה על במת מועדון הזאפה בתל אביב כשהיא לבושה בז'קט שעל גבו מגן דוד, מחווה לביקורה בישראל. לאחר מכן בירכה את מעריציה בישראל ופנתה לענות לשאלות העיתונאים.

"זה כבוד גדול עבורי שביקשתם מהטור שלי להגיע לכאן", אמרה גאגא, שתופיע בפעם האחרונה כמופע ראשי עם ה- Fame Ball Tour, שהגיע בעקבות אלבום הבכורה המצליח שלה, “The Fame" (מכאן היא תמשיך לפסטיבל "V", להפסקה קצרה ולטור המשותף עם הראפר קנייה ווסט). "גדלתי כקתולית ולכן מאד מרגש אותי לבקר כאן. אני עומדת לשחות בים המלח ולבקר בירושלים", אמרה גאגא לגבי תכניותיה בארץ הקודש.

כשנשאלה האם היא מתכוונת לצאת לבלות, אמרה גאגא "אני הרבה יותר מתרגשת לבקר בירושלים מאשר להשתכר באיזה בר. אולי הפיתרון הוא פשוט להשתכר בירושלים". מאוחר יותר סיפרה גאגא כי כשעבדה כברמנית בגיל 16, נהגה לשמוע הרבה מוזיקה ישראלית, אולם היא לא זכרה שמות. את השם בר רפאלי היא בהחלט זכרה, אך לשאלה מה היא חושבת עליה ענתה גאגא "אני מעדיפה לא לענות על זה".

"אי אפשר להוריד את הסקסיות שלי"

באשר למופע עצמו, אמרה גאגא כי "מדובר במופע פופ למוזיאונים. על הבמה ישנם עיצובי פופ מיוחדים שיאמרו משהו על תרבות הפופ והתהילה באמריקה". לשאלה מדוע לדעתה דווקא היא הפכה לכוכבת, אמרה גאגא: "אני מאד מאד סקסית. לדעתי, הייתי כוכבת הפופ הראשונה זה שנים שהיו צריכים להלביש אותה. הסברתי את זה לחברות התקליטים ואמרתי להם שאני מבינה שיש פחד, אבל אתה יכול להוריד מוזיקה ב-MP3, אתה לא יכול להוריד לייף סטייל או את הסקסיות שלי".

גאגא, במשקפי שמש, ענתה בסבלנות לשאלות העיתונאים, אולם התרגשה במיוחד כשהוזכר שמו של הצלם דיוויד לה שאפל, שביקר באחרונה בישראל וסיפר על הערצתו אליה. "נדירות הפעמים שבהם אתה פוגש בן אדם כל כך מדהים. כשעשינו את צילום השער ל'רולינג סטון' סיכמנו שלא יצלם אותי כמו שאני עכשיו, אלא תשקיף שלי כאלילת הרוק שאני עומדת להיות וזה יצא מדהים. אגב, חכו לתמונות שלי ושל קנייה ווסט, אלו פאקינג תמונות מדהימות".

כשנשאלה גאגא על ציטוט מראיון שבו אמרה "אין לי כסף לשכר דירה, אבל אני פאקינג מהממת", סיפרה הזמרת כי מדובר בציטוט משיר של להקה שפעם פתחה עבורה הופעות בניו יורק, Semi Precious Weapons. "עכשיו החברה האלו חושבים שאני כלבה", אמרה גאגא, שאף הדגימה בקולה האדיר את השורה מהשיר. "אבל אני באמת מאמינה בזה – אין לי כסף לשכר דירה, אבל יש לי את המופע הטוב ביותר בעולם כרגע ואני אומרת את זה מתוך צניעות והכרת התודה שיש לי לצוות שעובד איתי".

לא רוצה להיות מפורסמת

גאגא התייחסה בקצרה למותו של מייקל ג'קסון ואמרה שקשה לה לתאר עולם יצירתי ללא ג'קסון, אולם למרות נזקי השואוביז לדבריה, היא עדיין נותרה נאמנה לחוקיו. באשר לעתיד, סיפרה גאגא כי היא מכינה רי-ריליס של “The Fame" עם "כמה מפלצות חדשות" ולאחר מכן תצא לטור המדובר עם ווסט.

"המטרה שלי עכשיו היא להישאר בזיכרון, לשנות את הנוף של המוזיקה, לשנות את הנוף של האופנה ולהמשיך להתאים ביניהם", אמרה גאגא. "אני לא רוצה להיות מפורסמת, אני רוצה להיות כוכבת. כשאתה מפורסם, לא מפחדים ממך. כשאתה כוכב – כן".

גאגא תופיע ביום הראשון של פסטיבל נון סטופ מויזיקס ב-19 באוגוסט יחד עם לוצ'יאנו, אביב גפן והתעויוט. למחרת יופיעו הקייזר צ'יפס, סימפל פלאן, מרסדס בנד ושב"ק ס' שיארחו את הדג נחש. האירוע ייערך בגני התערוכה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully