וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולה חוזרת לאמריקן איידול?

18.8.2009 / 15:48

מקורות מספרים על חידוש השיחות בין השופטת הוותיקה למפיקי התכנית. "פאולה לא מורידה את המחיר שלה"

התרגיל הישן ביותר בספר יחסי הציבור עלול להשתלם לשופטת בדימוס של "אמריקן איידול", פאולה עבדול. אחרי שהשופטת המטורללת ביותר של איידול פרסמה בטוויטר שלה את דבר עזיבתה בשל בעיות במשא ומתן מול הפקת התכנית, רעש תקשורתי אדיר למדי התעורר. מעריציה של עבדול זעמו ושמועות צצו בדבר הצטרפותה לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" או על הצטרפותה לפאנל השופטים בתכנית "So You Think You Can Dance". מרבית השמועות הגיעו באופן ישיר ממפיקי התכניות הללו.

כעת מדווח אתר MSNBC על חידוש השיחות בין עבדול למפיקי התכנית, שהבינו ככל הנראה את חשיבותה של השופטת, לפחות במונחי אחוזי צפייה. המקור מסייג ומבהיר כי מדובר עדיין בשיחות מאוד מוקדמות שעוד לא מוגדרות כמשא ומתן משום שאף צד עוד לא הציג הצעה רשמית.

"פאולה לא מורידה את המחיר שלה", מספר מקור לאתר. "היא רוצה עסקה ברמה של סיקרסט", הוא מספר בעקבות הידיעה כי מנחה "אמריקן איידול" חתם על חוזה של 45 מיליון דולר לשלוש השנים הבאות. על פי האתר, אם אכן קיים תרחיש בו מפיקי התכנית יסכימו לדרישתה של פאולה והיא אכן תחזור, מדובר על חזרה כשופטת לתכניות החיות המצולמות באולפן ולא לתכניות האודישנים שכבר החלו להצטלם עם שופטים מחליפים כמו ויקטוריה בקהאם. זה יאפשר לפאולה לקבל את ההצעה הנמוכה ממפיקי התכנית, מאחר ואז היא תתחייב לתקופה קצרה יותר.

ברשת ABC כבר הביעו אכזבה מכך שלא הצליחו להחתים את השופטת, זמרת וכוריאוגרפית במקצועה ל"רוקדים עם כוכבים". "הם היו צריכים אותה כשם הגדול שלהם", מספר אותו מקור נוסף. "הם ממש לא רצו את טום דיליי בתור הבאזז העיקרי בתחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully