וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור ישיר של טקס האמי

עינב שיף

19.8.2009 / 12:32

טקס פרסי הטלוויזיה החשוב מכולם יועבר בשידור חי במוצאי ראש השנה עם ספיישלים ושידורים מיוחדים

חברות HOT ו-yes ישדרו בשידור חי את טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה אמנויות ומדע, טקס האמי. בחברת HOT, הטקס יועבר בערוץ HOT3 ובערוץ HOT HD ב-20 בספטמבר החל מהשעה 01:00 בלילה, עם פתיחת אירועי השטיח האדום בטקס. יומיים לאחר מכן, בשעה 22:00 ישודר הטקס כשהוא ערוך ומתורגם.

בחברת yes נערכים לטקס היוקרתי עם ספיישלים מיוחדים בערוצי הסדרות, הסרטים והדוקו. ערוץ yes stars Drama יקדיש את שידוריו ביום הטקס לשחקניות המועמדות, הולי האנטר, קירה סדג'וויק, סנדרה או, שנדרה ווילסון, מרי-לואיז פרקר, אליזבת פרקינס וקריסטין צ'נוות. לאחר מכן ישודרו פרקים נבחרים של "אהבה גדולה" ו"שובר שורות" המועמדים לפרס הסדרה הטובה ביותר. הטקס ישודר גם הוא בערוצי הסרטים והסדרות במקביל.

ערוץ yes stars Action ישדר החל מה-18 בספטמבר את המיני-סדרה "דור מזוין" (“Generation Kill") המועמדת לפרס המיני-סדרה הטובה ביותר וכן פרקים מתוך "דקסטר". ערוץ הקומדיה של yes יקדיש את ה-20 בספטמבר לפרקים מסדרות המועמדות לפרס, כמו "רוק 30", "איש משפחה", "הפמליה" ו"איך פגשתי את אמא", בה מככב מנחה הטקס, ניל פטריק האריס.

בערוצי הסרטים של חברת הלווין יוקדשו יומיים (19-20 בספטמבר) לסרטי טלוויזיה ומיני סדרות המועמדים, כולל שידור "זיכרונות מאחוזת הגנים האפורים" המועמד ל-17 פרסים. בערוץ yes דוקו ישודר הסרט המתעד את ימיה האחרונים של פארה פוסט, גם הוא מועמד לפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully