וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

20.8.2009 / 9:32

אקשן ופעולה, דרמה רומנטית וסרט קטן על בעיות גדולות. שלל ז'אנרים לבחירתכם החל מהיום על המסך הגדול

כוח המחץ

שובר הקופות המדובר שקורע את ארצות הברית מגיע לישראל. המדובר הוא כמובן בעיבוד של סדרת הטלוויזיה הסופר מצליחה למסך הגדול ובמלחמתה של היחידה המובחרת בארגונים "דסטרו" ואיך אפשר בלי "קוברה". "קצת יותר טוב מהמותג של 'הרובוטריקים'", קבע המבקר של הסקרמנטו ניוז. "זבל טיפה יותר טוב". זאת כנראה הביקורת הטובה ביותר על הסרט כרגע, בארצות הברית, אבל למה להאמין לאחרים, לכו לבדוק בעצמכם. במאי: סטיבן סאמרס, שחקנים: דניס קוויד, רייצ'ל ניקולס, צ'אנינג טוטנהם, סיינה מילר, ג'ונתן פרייס (107 דקות)

אשתו של הנוסע בזמן

עיבוד לספרה המצליח של אודרי ניפנרגר אודות אהבתם של הנרי וקלייר, זוג שנראה כי ישרוד לנצח אולם יכולתו של הנרי לנוד ולנוע בזמן מאיימת על אשתו. מבקרי הקולנוע לא התלהבו עד כה, עם ציון ממוצע של 5 מתוך 10 ב-Rotten Tommtoes. בבימויו של רוברט שוונטוק ובכיכובו של אריק באנה ("סטארטרק")

סיטי איילנד

עלילותיה של משפחת ריזו עם האב וינס, סוהר שאוסף צעיר בשם טוני לבית, אשתו שנמשכת לטוני בסתר, הבת שעובדת כחשפנית במקום ללכת לקולג' והבן שמפעיל אתר פטיש לנשים שמנות. במאי: ריימונד דה פליטה, שחקנים: אלן ארקין, אנדי גרסייה, ג'וליאנה מרגוליס ואמילי מורטיימר (100 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully