וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת ג'י למחשבה

מארק מקוי

21.8.2009 / 16:23

אחרי סמינר המציצה, מציע מארק מקוי חוויה מתקנת לנשים שלכם - קבלו את המדריך השלם למולטי אורגזמה

הי מאצו',

אחרי שדיברנו על הזין שלך ואתה מכיר אותו מצוין – כך לפחות אני מקווה - בוא ונכיר את הכוס שלה. למענה ולמענך.

סתם לידיעה כללית, כוס הוא כמו פנים. כל כוס שונה מחברו. זה משנה לגבי זווית החדירה הנכונה, או לגבי התנוחה העדיפה.

ראשית,יש כוס תחתון ויש כוס עליון (ישנם כמה סנטימטרים שמבדילים במיקום, בין אם הוא כלפי הבטן או כלפי התחת); יש כוס שמהודק כולו לכל אורך המחילה, ויש כוס שבתוכו נפער חלל רחב יותר. יש כוס עם שפתיים רזות צרות ודקות ויש כוס עם שפתיים בשרניות ושמנמנות. יש כוס עם דגדגן ושפתיים חיצוניות בולטים מאד ויש כוס בו הם די נחבאים פנימה. יש נרתיק חלק ויש גלי ומחוספס. יש כוס צר ויש כוס רחב. כמובן שיש גם דרגות רטיבות שונות.

בתנאי גירוי חזקים, הכוס יכול להתרחב למימדים מפתיעים. אתה רק צריך להגיע לזה לאט. אולי אחרי שגמרה פעם ורבע ואולי כשהיא כבר מגורה מאד. אם תשקיע במשחק כמו שצריך תהיה מופתע מה יכול להיכנס לשם (כל היד למשל).

המולטי אורגזמה

נשים שלא חוו מולטי אורגזמה לא אוהבות לדבר על הנושא. הוא ניראה להן כמו המצאה מטופשת. בסדר. ובכן, היא אמיתית וקיימת בדיוק כמו שאתה קורא עכשיו ולא חולם.

על מה מדובר? יש נשים (כ-8 אחוז) שיכולות לגמור 10 פעמים בחצי שעה, ומהאצבעות בלבד. אתה מכניס שתיים-שלוש אצבעות, ובתנועת "בואי הנה" אתה מניע אותן, כאילו אתה מגרד את הכוס מבפנים למעלה. ביד השנייה אתה לוחץ את גבעת הכוס מבחוץ כלפי פנים ולמעלה לכיוון הפופיק.

וככה היא יכולה לגמור חמש-שש-שבע פעמים. גם עשר פעמים. ככל שהספירה מתקדמת מתאפשרת יותר אגרסיביות. 3 אצבעות, 4 אצבעות, 5 ובסוף גם כל היד. בניגוד לנשים שמתקשות להגיע לאורגזמה, הפרדוקס של המולטי הוא שככל שממשיכים עם הגמירות, הזמן ביניהן מתקצר. בסוף היא יכולה לגמור גם עם הזין בתוכו. היא תירדם תשושה ומפורקת אבל היא תמשיך לחלום על עוד גמירה. מה הפלא שנשים מסרבות להאמין שיש דבר כזה?

ההשפרצה

נשים שלא חוו שפיכה (סקווירטינג), שוב, לא מאמינות שהיא קיימת. באותה נשימה אפשר להזכיר גם את הגברים שלא שכבו מעולם עם אישה שמשפריצה ועלולים להיבהל בפעם הראשונה. מדובר בנשים (בין 5 אחוז ל-10 ), שהגמירה שלהן יכולה להיות מלווה בהפרשה של כמות נוזלים עצומה.

זה לא מצחיק. זו כמות שנעה בין כוס מים ל-3 כוסות. מדובר בהרטבה אימתנית של מצעי המיטה, ויוצרת הכרח להחליפם. בדרך כלל הסיפור הזה לא מתרחש בגמירה הראשונה אלא מהשנייה-שלישית. היות והאצבעות שלך בפנים ויש לחץ של הנוזל לצאת החוצה, ואילו אתה חוסם את רוב הפתח, דרך הסדקים הנוזל משפריץ החוצה כמו מתותח מים.
ההשפרצה באה בכמה גלים ומלווה בגמירה. התוצאה - צונאמי קטן, מלווה בצרחות. לא פשוט.

מיטיבי הלכת מוסיפים לעניין גם חדירה אנלית, מה שיוצר אפקט השפרצה מדהים. ממש ממטרים פזורים.

אם אתה איסטניס מבוהל אל תתחיל עם זה. אם אתה חובב מין נלהב - זו חוויה. נשים שיש להן את זה זקוקות לפרטנר מעודד ושותף, אחרת הן מתביישות. גם להן לא היה קל לגלות את זה בהתחלה.

הנוזל אינו שתן והוא לא קשור להפרשה הרגילה. זה נוזל שמקורו ברחם. הוא חסר צבע וריח ממשי. ואכן אל תתבלבל בין אקט ההשתנה המקובל - הגולדן שאואר- לבין ההשפרצה הלא רצונית. זהו, לחיי זוגתך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully