וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לערן קולירין בסרייבו

עינב שיף

22.8.2009 / 14:55

"The Exchange", הפרויקט החדש של במאי "ביקור התזמורת" זכה בפרס המצוינות בקטגוריית הפיתוח של הפסטיבל היוקרתי של אזור הבלקן

"The Exchange", פרויקט בפיתוח שביים וכתב ערן קולירין, זכה בפרס המצוינות של פסטיבל סרייבו, במסגרת קטגוריית ה- CineLink, המיועדת לסרטים בפיתוח. הסרט הוצג במסגרת קטגוריית ה- +CineLink בה נבחרו 6 סרטים נוספים מתוך עשרות פרויקטים שהוגשו לפסטיבל. את הסרט מפיקה חברת ההפקות של "ביקור התזמורת", "יולי אוגוסט הפקות".

בתקציר הסרט החדש מתאר קולירין סיפור על אדם המגיע לביתו בשעות בהן מעולם לא היה בו. קולירין מספר כי הרעיון הגיע לאחר הזמן הארוך שבילה בדרכים בעקבות הצלחת "ביקור התזמורת". "ההתמכרות הגדולה ביותר היא ההתמכרות ללהיות לבד", הוא כותב. "אתה מבחין בהתמכרות הזו רק כשהיא נלקחת ממך".

"ביקור התזמורת" הוא סרטו הראשון של קולירין באורך מלא שזכה בפרס "חביב הקהל" של פסטיבל סרייבו בשנת 2007, לצד שמונה פרסי אופיר לקולנוע ישראלי, פרס חביב השופטים בפסטיבל קאן ועד עשרות פרסים בפסטיבלים ברחבי אירופה.

פסטיבל הסרטים של סרייבו נחשב לאחד הפסטיבלים החשובים באירופה והחשוב ביותר באזור הבלקן. השנה הוקרנו במסגרת הפסטיבל שלושה סרטים ישראלים, ביניהם "סיפור גדול", "יום ההולדת של לילה" של ראשיד משראווי ובכיכובו של מוחמד בכרי וכן "רייצ'ל" של שמעון ביטון, סרט דוקומנטרי העוקב אחר סיפורה של רייצ'ל קורי, פעילת השלום האמריקאית שנהרגה על ידי דחפור צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully